Krydser i finger for os i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
25 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Liljesilas

Så var jeg ved jordmoderen idag (uge 37+3) og hun kunne bare ikke finde ud af, om bette manden ligger med hovedet ned af eller op af. Hun mente at hans numse måske var for aktiv, til at det var den der lå øverst oppe  Hun tilkaldte en anden jordmoder, som sagde at hun troede han lå rigtig, men at de var nød til at sende mig til scanning i morgen 9.30 - og måske vending af babyen i morgen også. 

Håber i gidder krydse finger for, at jordmoderen tog fejl. For med alle de skræk historier jeg har hørt, vil jeg ikke til vending...

Hilsen den lidt nervøse Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

line melias mor

fingre for jer. glæder mig til at hører om det hele

Anmeld

1. juni 2010

Daisy

1. juni 2010

lululupo

Håber lille ligger rigtigt! Vores prinsesse ligger fast, men hendes numse er altså yderst aktiv!!

Anmeld

1. juni 2010

Miia90

held og lykke søde

Anmeld

1. juni 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

Håber lille ligger rigtigt! Vores prinsesse ligger fast, men hendes numse er altså yderst aktiv!!

Jeg har også selv en fornemmelse af, at han ligger rigtig. Hvis han ligger rigtig, sagde jordmoderen også, at han lå fast med hovedet.. Hmm mærkeligt, men nu må vi se i morgen hvad de har at sige.. Det gode ved det, er at jeg får lov at se ham på scanningen igen

Anmeld

1. juni 2010

nuggie

jeg har været til en scanning fordi både min JM og lægen mente at hun vente den forkerte vej, lægen som skulle scanne mig troede at også at hun vente den forkerte vej, men da hun scannede mig så vi at hun lå ligeså fint med hovedet nedad.

Jeg skal nok krydse fingere for at du også får besked om at den lille vender som den skal, (og snart er på vej ud)

Anmeld

1. juni 2010

Liljesilas

nuggie skriver:

jeg har været til en scanning fordi både min JM og lægen mente at hun vente den forkerte vej, lægen som skulle scanne mig troede at også at hun vente den forkerte vej, men da hun scannede mig så vi at hun lå ligeså fint med hovedet nedad.

Jeg skal nok krydse fingere for at du også får besked om at den lille vender som den skal, (og snart er på vej ud)

TAK

Jeg håber, for ved ikke om jeg vil sige ja til en vending af ham. Det kunne være rigtig godt. Hvorfor skulle han også lige have vendt sig, når han har lagt med hovedet ned af de sidste mange gange..

Anmeld

1. juni 2010

lululupo

mayapigen skriver:

Jeg har også selv en fornemmelse af, at han ligger rigtig. Hvis han ligger rigtig, sagde jordmoderen også, at han lå fast med hovedet.. Hmm mærkeligt, men nu må vi se i morgen hvad de har at sige.. Det gode ved det, er at jeg får lov at se ham på scanningen igen

Jaaaaa jeg ville ikk ha noget mod en scanning, kan ikk få nok at se lille pigen!!!!! 

Anmeld

2. juni 2010

tb

krydser fingre for dig i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.