Ku være blevet meget pinligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Shibby

hahaha og Eeewwww hvor må det ha set nasty ud

Men det var nok det der fik det største smil frem på minelæber i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Mettemus

Ih hi hi hi hi hi - hvor er det godt! Heldigt at du ikke mødte nogen på vejen som du kendte! Lavede noget lignende den anden dag - skulle lige hurtigt tisse inden jeg skulle skynde mig og nå bussen. Da jeg noget forpustet springer ind af dørene på bussen opdager jeg at jeg er løbet hele vejen hjemmefra og til busstoppet med min kjole stukket op under den t-shirt jeg havde på inden under så der var frit udsyn til popo i strømpebuks... great!!! 

Anmeld

1. juni 2010

Mira0911

Hihi... Hvis det var mig, var jeg flygtet med det samme og bare rendt hjem, låst mig ind og smækket døren i og gemt mig under  dynen.. Fnis...

Anmeld

1. juni 2010

Enayia

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger

Gik idag og nød det dejligevejr nede i byen.... Og kunne da godt mærke der sad noget i mit bukse ben og drillede mig, men tænkte ik videre over det. Men blev til sidst så træt af det at jeg gik ind og lånte wc´et på Jensens bøfhus for at se hvad det var. Og gæt hvad??

Ud af mit bukseben hang mit trusseindlæg

Seriøst, hvis jeg havde tabt det mens jeg gik i gågaden ville jeg have gravet mig ned...... Men var sku egentlig pinligt nok at det havde hængt ud af buksebenet og blafret!!

Ahhh haha! That just made my day!

Gud hvor lyder det komisk, undskyld men jeg kunne ikke lade være med at grine, men GUD hvor pinligt for dig, ihh !

Den by er bare pinlighedernes by, da jeg var der her den anden dag sad jeg også inde i bybussen, da jeg skulle ud kom der en gammel dame og prikkede til mig og sagde der sad noget fast på min røv... Så tog en det af, og der sad sådan en klam vatkugle (dem fmd plaster fra blodprøver) Føj så havde jeg sat mig på den og rendt rundt med den! Føøøj! Så jeg ved ikke hvad der sker for tiden!

Men gud det slår jo slet ikke din pinlighed! Sender dig lige en krammer!

Anmeld

2. juni 2010

Mig med maven

Kunne slet ikke lade være med at smile.

Troede kun at det var noget der skete for MIG eller NYNNE?

HAY... - Er du Nynne? Smiler.

Godt at det ikke nåede så lang, og tak for et billigt grin!

Anmeld

2. juni 2010

TbCp

Hahahahah Ej undskyld, men synes altså det er ret sjovt

Anmeld

2. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

He he he, dejligt med et godt grin her fra formiddagen af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.