Ku være blevet meget pinligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Gik idag og nød det dejligevejr nede i byen.... Og kunne da godt mærke der sad noget i mit bukse ben og drillede mig, men tænkte ik videre over det. Men blev til sidst så træt af det at jeg gik ind og lånte wc´et på Jensens bøfhus for at se hvad det var. Og gæt hvad??

Ud af mit bukseben hang mit trusseindlæg

Seriøst, hvis jeg havde tabt det mens jeg gik i gågaden ville jeg have gravet mig ned...... Men var sku egentlig pinligt nok at det havde hængt ud af buksebenet og blafret!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Svei

Ej...hold op hvor sjovt...altså nok ikke for dig, men kan lige se det for mig...

Anmeld

1. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det lyder som noget der kunne ske for mig

Anmeld

1. juni 2010

lisbethita

LouiseLarsen skriver:

Hejsa Piger

Gik idag og nød det dejligevejr nede i byen.... Og kunne da godt mærke der sad noget i mit bukse ben og drillede mig, men tænkte ik videre over det. Men blev til sidst så træt af det at jeg gik ind og lånte wc´et på Jensens bøfhus for at se hvad det var. Og gæt hvad??

Ud af mit bukseben hang mit trusseindlæg

Seriøst, hvis jeg havde tabt det mens jeg gik i gågaden ville jeg have gravet mig ned...... Men var sku egentlig pinligt nok at det havde hængt ud af buksebenet og blafret!!

Ha ha...totalt grineren :-) Du gav mig lige et godt grin der !!

Anmeld

1. juni 2010

saxa

hahahaha.. Hvor genialt - eller noget.. Det kunne da ha blevet max pinligt..

Anmeld

1. juni 2010

VNB

hihihihi  det var absolut dagen grin!

Godt du opdagede det i tide!

Anmeld

1. juni 2010

lotte32

HIHIHI  fik mig lige et godt eftermiddagsgrin der...

helt sikkert ikke sjovt for dig, men...altså ret morsomt at læse

Anmeld

1. juni 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
tihi.. åh nej, altså.. Griner højt, for det minder mig om en episode jeg havde for et par år siden.. jeg kom sent hjem, og var træt, så jeg smed bare alt tøjet i en bunke og hoppede i seng.. Og så sov jeg selvfølgelig over mig næste morgen, så havde bare mega-travlt.. Jeg griber et par strømpebukser, en trøje og bukserne fra dagen inden.. Iler om på gymnasiet, og braser ind midt i en fransk-time.. Og så lød der ellers en latter.. For hvad hang så fint ud bag begge mine fødder..? Strømpebukserne fra dagen inden.. øj, hvor var jeg flov..

Anmeld

1. juni 2010

Mathilde

Hold k... hvor morsomt stakkels dig hihi

Ja godt du opdagede det i tide, så det ikke blev mere pinligt end nødvendigt

Anmeld

1. juni 2010

Diana...

HAHAHA Kæft hvor sjov. Har helt ond i maven nu hi hi hi  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.