Wheeeeeee..............kryds for mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Nu har Mutter-Mette sgu' taget skeen i den anden hånd.... ..............Har søgt et job, jeg vildt gerne vil have. Det er som sygeplejerske til forebyggende hjemmebesøg hos ældre over 75 år i Århus kommune.

Det er 22 t/ugt.(perfekt med en lille tidskrævende Ida). Det er et job med stor selvstændighed og meget frihed til selv at planlægge arbejdsdagen. Åhhhhhhh............hvor jeg bare håber at de vil se mig til samtale.

Er slet ikke i tvivl om at det netop er DIG de står og mangler!!! Kunne bare være så perfekt med det job til dig og jeg er sikker på at de gerne vil have dig til samtale (med mindre de bare ikke VIL ha den rette og dygtigste ansat....)

Jeg tror på det!!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Bondepigen

2. juni 2010

lion

Krydser fingre for dig at du får det arbejde.

Anmeld

2. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Nu har Mutter-Mette sgu' taget skeen i den anden hånd.... ..............Har søgt et job, jeg vildt gerne vil have. Det er som sygeplejerske til forebyggende hjemmebesøg hos ældre over 75 år i Århus kommune.

Det er 22 t/ugt.(perfekt med en lille tidskrævende Ida). Det er et job med stor selvstændighed og meget frihed til selv at planlægge arbejdsdagen. Åhhhhhhh............hvor jeg bare håber at de vil se mig til samtale.

hvor er det fedt! du er da også MEGA kvalificeret! og sådan et roligt menneske... du ville være perfekt til jobbet!

Anmeld

2. juni 2010

JustAnotherName

KRYDSER ALT HVAD JEG KAN !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.