Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har Mutter-Mette sgu' taget skeen i den anden hånd.... ..............Har søgt et job, jeg vildt gerne vil have. Det er som sygeplejerske til forebyggende hjemmebesøg hos ældre over 75 år i Århus kommune.
Det er 22 t/ugt.(perfekt med en lille tidskrævende Ida). Det er et job med stor selvstændighed og meget frihed til selv at planlægge arbejdsdagen. Åhhhhhhh............hvor jeg bare håber at de vil se mig til samtale.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anna-jonas skriver: Nu har Mutter-Mette sgu' taget skeen i den anden hånd.... ..............Har søgt et job, jeg vildt gerne vil have. Det er som sygeplejerske til forebyggende hjemmebesøg hos ældre over 75 år i Århus kommune. Det er 22 t/ugt.(perfekt med en lille tidskrævende Ida). Det er et job med stor selvstændighed og meget frihed til selv at planlægge arbejdsdagen. Åhhhhhhh............hvor jeg bare håber at de vil se mig til samtale.
EJ hvor fedt!!! Håber og Krydser alt hvad jeg kan for at du kommer til samtale, men hvorfor skulle de ikke ville se dig
KRYDSE KRYDSER KRYDSER!!!
Uhhhh hvor spændende!!!!
Krydser alt!
Du ville være perfekt til det job!
Krydser på livet løs
Ej hvor spændende!!!! Masser af held og lykke med det søde!!!!
det må have føltes rigtig godt for dig at få fyret den ansøgning afsted!! x'er alt det jeg kan, glæder mig til at høre mere
SÅDAN Mette! Jeg krydser fingre det bedste jeg har lært!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128