Mine ''Baby'er'' (Ikke om børn :))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

2721

o1Mutte skriver:

Det er de jo også

Ja Var det en han eller hun kat??

Min er en han og hedder Pelle har haft ham siden han blev født og har selv flasket ham op så han er virkelig mit lille barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Risen

Mine dejlige basser ! Donna til venstre, Bella i midten og coco til højre.. Trip , trap træsko!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2010

2721

Risen skriver:

Mine dejlige basser ! Donna til venstre, Bella i midten og coco til højre.. Trip , trap træsko!  

Kært

Anmeld

1. juni 2010

o1Mutte

2606peanut skriver:

Ja Var det en han eller hun kat??

Min er en han og hedder Pelle har haft ham siden han blev født og har selv flasket ham op så han er virkelig mit lille barn

Min hed Vegas og var en hankat. Købte ham fra kattens værn, og han var 3 år. Han blev aflivet da han var 4½-5 år pga. han var meget overvægtig og døjede meget med blærebetændelse og sten i blæren. Det kostede 1200 hver gang så det havde jeg simpelthen ikke råd til efter jeg flyttede fra min kæreste. Så der blev han aflivet

Anmeld

1. juni 2010

o1Mutte

Risen skriver:

Hvor er de søde

Anmeld

1. juni 2010

mamalicious

Heeey her vil jeg også være med...... endelig kan jeg være med- har jo ingen mave at vise !!!!

Vi har også mange dyr.

Vil dog SÅ gerne have et andepar..... Har ønsket mig siden jeg var helt lille, og nu har vi jo pladsen på landet..... det er vi bare IKKE helt enige om!!!

Løvemissen Maximus, husets stolte maine coon og alfa hannen. (4 år)

vores lille søde korthåret border collie tæven Kiwi ( 1 år)

vores lille mainecoon hunkat Mocca, som løb væk efter 4 mdr.

vores 2 kaniner, har jeg desværre ikke billeder af, på denne computer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2010

mamalicious

Risen skriver:

he he ..... fantastisk billede

Anmeld

1. juni 2010

2721

o1Mutte skriver:

Min hed Vegas og var en hankat. Købte ham fra kattens værn, og han var 3 år. Han blev aflivet da han var 4½-5 år pga. han var meget overvægtig og døjede meget med blærebetændelse og sten i blæren. Det kostede 1200 hver gang så det havde jeg simpelthen ikke råd til efter jeg flyttede fra min kæreste. Så der blev han aflivet

Det gør mig ondt, det er altid hårdt når man må gå af med en af sine børn. Men lyder som om det var det bedst for ham

Anmeld

1. juni 2010

o1Mutte

2606peanut skriver:

Det gør mig ondt, det er altid hårdt når man må gå af med en af sine børn. Men lyder som om det var det bedst for ham

ja han var ikke tjent med det. Det synd for han havde jo tit ondt når han tissede

Anmeld

1. juni 2010

Low

Diana... skriver:

Ej hvor er det bare for genialt det sidste billed det er da bare hunde kærlighed var 

Ja . Tak, jeg synes også selv at det er et fedt billede . Faktisk så sidder de og slapper af på den måde altid.. næsten hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.