Mine ''Baby'er'' (Ikke om børn :))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

KarinaIda

o1Mutte skriver:

Super lækre dyr

Og Chika's øjne er da baare ikke til at stå for  *smelte*

Tak tak.. Glæder mig til killingerne kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

o1Mutte

Mig med maven skriver:

Så så man lige Nova komme med på Baby.dk.

Nova er 2 år og 4 mrd. Og højt elsket af hele familien.

Nova er ½ papillion og ½ Tjekkisk rottehund. - Hun var noget af en upser, men såååå dejlig!

Nøøj for nogle charmerende øre  Hun er rigtig kær

Anmeld

1. juni 2010

merichs

Vi har hunden Balder som er en Olde English Bulldogge (ja det staves sådan )  på 3½ år. Den store kat er Frk Kat som er en blandingsrace og er 4 år. Og så er der husets yngste, den stribede kat Hubert på ca 1 år.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2010

Low

Her er mine 2 vuffer .

Hvalpe billederne var da de var hvalpe selvfølgelig men nu er de blevet lidt større .

P.S det er ikke en mundkurv den lille har på, bare lige hvis nogle skulle være i tvivl.

Anmeld

1. juni 2010

saxa

Vi har vores dejlige "Yankee" som er en Fransk Bulldog på knap 6mdr. - og den aller bedste investering vi har gjort os længe.. Især fordi ham og vores datter Yasmin er blevet sååå gode venner - Hun fik ham i fødselsdagsgave..

Anmeld

1. juni 2010

Mikkel's mor <3

syntes da også lige at jeg ville smide nogle billeder ind af vores lille dreng.
det er Fumle som fylder 1 år idag

Anmeld

1. juni 2010

wamse

saxi skriver:

Vi har vores dejlige "Yankee" som er en Fransk Bulldog på knap 6mdr. - og den aller bedste investering vi har gjort os længe.. Især fordi ham og vores datter Yasmin er blevet sååå gode venner - Hun fik ham i fødselsdagsgave..

åhhhhhh Jeg elsker simpelthen racen, og ville så gerne have en igen. De har bare de fedeste personligheder.

Anmeld

1. juni 2010

roenlund

Her er så min første "baby" han er en blanding... efter hvad vi ved og kan se så er der noget lab, rotweiler, shæfer og amerikansk bulldog i ham.

Han er bare ligeså god som dagen er lang, elsker at slappe af i sin fat boy... og når solen skinner i sin "lille" pude udenfor...

Anmeld

1. juni 2010

saxa

wamse skriver:

åhhhhhh Jeg elsker simpelthen racen, og ville så gerne have en igen. De har bare de fedeste personligheder.

Ja Det er bare den skønneste hund.. Og sååå god til børn

Anmeld

1. juni 2010

Lotus86

merichs skriver:

Vi har hunden Balder som er en Olde English Bulldogge (ja det staves sådan )  på 3½ år. Den store kat er Frk Kat som er en blandingsrace og er 4 år. Og så er der husets yngste, den stribede kat Hubert på ca 1 år.

Hvor er han bare skøøøn han Balder, sikke en charmetrold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.