Har brug for en seriøs computer-nørd!! Anyone!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg tror også den skal genindstalleres. Det vil nok hjælpe, men om det er løsningen på sigt, ved jeg ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Først....køb en ny computer. Acer er SÅ fyldt med fejl og mangler, de er virkelig ringe. Har også haft problemer emd USB portene på min Acer (som nu er udskiftet med en Mac)

Har du kigget i dit kontrolpanel og tjekket at USB portene ikke er slået fra?

Hvis ikke det virker bliver du nok nødt til at gendanne styresystemet (installere computeren forfra så at sige) du må have fået en disk med da du købte computeren.

HUSK at gemme alt hvad du har af filer, billeder osv. på en CD eller lign. For alt slettes på computeren.

Hvis ikke det virker vil jeg anbefale dig at ringe ind til Acers hotline...for så kan det være at det er hovedkortet den er gal med (av av dyrt hvis du ikke har garanti)

Anmeld

1. juni 2010

betski

Tilmeldt skriver:

Mine USB-porte virker pludseligt ikke!!           Så hvergang jeg skal ha overført billeder fra kamera m.m er jeg nødt til at overfører dem på kæresten's computer og så maile dem over til min egen computer..

Håber der er nogle der kan gi nogle fif så jeg kan få skidtet op og kører igen!! Teknik altså..

Stine og Lisa.

Er USB porten fysisk i stykker?

Det burde ikke være nødvendigt at reinstallere din pc - men en reinstallering af usb-driver lyder som om det vil løse problemet, hvis ikke det er fysisk på computeren fejlen ligger. Jeg har selv været ude for, at selve porten gik i stykker og kunne derfor ikke læse min usb enheder. Det kræver en tur hos forhandler, at få sat en ny port i.

Anmeld

2. juni 2010

Rikke&Liam skriver:

Først....køb en ny computer. Acer er SÅ fyldt med fejl og mangler, de er virkelig ringe. Har også haft problemer emd USB portene på min Acer (som nu er udskiftet med en Mac)

Har du kigget i dit kontrolpanel og tjekket at USB portene ikke er slået fra?

Hvis ikke det virker bliver du nok nødt til at gendanne styresystemet (installere computeren forfra så at sige) du må have fået en disk med da du købte computeren.

HUSK at gemme alt hvad du har af filer, billeder osv. på en CD eller lign. For alt slettes på computeren.

Hvis ikke det virker vil jeg anbefale dig at ringe ind til Acers hotline...for så kan det være at det er hovedkortet den er gal med (av av dyrt hvis du ikke har garanti)

Hehe... Jah, I know.. Men den var  billig!

Har kigget i Kontrolpanelet, men kan ik lige finde et sted hvor jeg kan slå USB-porten til/fra!? Hvad skal jeg søge under??

Stine og Lisa.

Anmeld

2. juni 2010

KarinaIda skriver:

Jeg tror også du skal genindstallere det hele til dine usbporte.... har selv været ude for det sammen, hvor det hele blev genindstalleret igen, og så virkede det

Men hvordan genindstallerer jeg det??

Anmeld

2. juni 2010

LifeIsGreat

Tilmeldt skriver:

Men hvordan genindstallerer jeg det??

enten var der en cd med sammen med din pc, ellers søg på nettet

Anmeld

2. juni 2010

duddi. skriver:

Er USB porten fysisk i stykker?

Det burde ikke være nødvendigt at reinstallere din pc - men en reinstallering af usb-driver lyder som om det vil løse problemet, hvis ikke det er fysisk på computeren fejlen ligger. Jeg har selv været ude for, at selve porten gik i stykker og kunne derfor ikke læse min usb enheder. Det kræver en tur hos forhandler, at få sat en ny port i.

Nej, den er ik fysisk i stykker.. Jeg kan godt putte stikket ind i dem... Har 3 porte... Hvordan reinstallerer jeg dem??

Anmeld

2. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

Tilmeldt skriver:

Hehe... Jah, I know.. Men den var  billig!

Har kigget i Kontrolpanelet, men kan ik lige finde et sted hvor jeg kan slå USB-porten til/fra!? Hvad skal jeg søge under??

Stine og Lisa.

Uha.... det er lang tid siden jeg har haft med windows at gøre. Så der kan jeg nok ikke rigtig hjælpe. Men jeg mener da at man kan få en oversigt hvor der står en masse forskellige f.eks. mus/tastatur, internet osv.

Kan du finde noget der?

Anmeld

2. juni 2010

Frk.Sommerfugl skriver:

enten var der en cd med sammen med din pc, ellers søg på nettet

Hmm.. Okay! Så  må jeg forsøge med netet, for tror ik jeg har noget som helst liggendende til computeren!?  Må lige prøve at lede!!

Anmeld

2. juni 2010

Rikke&Liam skriver:

Uha.... det er lang tid siden jeg har haft med windows at gøre. Så der kan jeg nok ikke rigtig hjælpe. Men jeg mener da at man kan få en oversigt hvor der står en masse forskellige f.eks. mus/tastatur, internet osv.

Kan du finde noget der?

Jo dem kan jeg godt se... Men der står ik noget om USB-port direkte!? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.