Har brug for en seriøs computer-nørd!! Anyone!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
21 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Mine USB-porte virker pludseligt ikke!!            Så hvergang jeg skal ha overført billeder fra kamera m.m er jeg nødt til at overfører dem på kæresten's computer og så maile dem over til min egen computer..

Håber der er nogle der kan gi nogle fif så jeg kan få skidtet op og kører igen!! Teknik altså..

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

XXSS

Jeg ved ikke lige hvad det er for et kamera du har.. Men i mit sidder der et simkort, som jeg sætter i min comp. og overfører den vej igennem - bruger ikke usb-stik eller har jeg misforstået dig?

Er det usb-stikket eller din comp. der fejler noget? (er ikke den vilde comp. nørd, men det kunne da være at der var et godt råd a hente, manden ved da lidt om det )

Anmeld

1. juni 2010

silden85

Tilmeldt skriver:

Mine USB-porte virker pludseligt ikke!!           Så hvergang jeg skal ha overført billeder fra kamera m.m er jeg nødt til at overfører dem på kæresten's computer og så maile dem over til min egen computer..

Håber der er nogle der kan gi nogle fif så jeg kan få skidtet op og kører igen!! Teknik altså..

Stine og Lisa.

har du prøvet at sæt andre ting til USB-porte og se om det virker?

Anmeld

1. juni 2010

silden85 skriver:

har du prøvet at sæt andre ting til USB-porte og se om det virker?

Ja, har også prøvet med en mus og med min telefon... Så fryser skærmen bare, og så er jeg nødt til at slukke computeren (ved at holde power knappen nede længe) før jeg kan bruge den igen!!

Anmeld

1. juni 2010

silden85

Tilmeldt skriver:

Ja, har også prøvet med en mus og med min telefon... Så fryser skærmen bare, og så er jeg nødt til at slukke computeren (ved at holde power knappen nede længe) før jeg kan bruge den igen!!

Hvilke model har du?

Anmeld

1. juni 2010

Tanja78 skriver:

Jeg ved ikke lige hvad det er for et kamera du har.. Men i mit sidder der et simkort, som jeg sætter i min comp. og overfører den vej igennem - bruger ikke usb-stik eller har jeg misforstået dig?

Er det usb-stikket eller din comp. der fejler noget? (er ikke den vilde comp. nørd, men det kunne da være at der var et godt råd a hente, manden ved da lidt om det )

Gud ja, havde helt glemt det kort dér... Det prøvede jeg lige, og det vil den sq heller ik vise...

Og det er selve computeren der ikke vil tage imod et USB-stik..       Altså, porten i computeren der er i udu!! Hvis det giver mening!?

Anmeld

1. juni 2010

silden85 skriver:

Hvilke model har du?

Det er en Acer Aspire 3100...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juni 2010

XXSS

Tilmeldt skriver:

Gud ja, havde helt glemt det kort dér... Det prøvede jeg lige, og det vil den sq heller ik vise...

Og det er selve computeren der ikke vil tage imod et USB-stik..       Altså, porten i computeren der er i udu!! Hvis det giver mening!?

Det lyder underligt. Nogle gange kan min have svært lige at finde drevet med det samme, men så kan det sommetider hjælper at trykke kortet lidt ind igen. og så højreklikke på start og tage den via vindows stifinder - har du prøvet det?

Anmeld

1. juni 2010

jlp90

Nu er jeg ikke specielt meget computernørd men vi har haft det samme problem herhjemme og der geninstallerede kæresten softwaren til usb portene.

Anmeld

1. juni 2010

KarinaIda

Jeg tror også du skal genindstallere det hele til dine usbporte.... har selv været ude for det sammen, hvor det hele blev genindstalleret igen, og så virkede det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.