Erfaring med Cilest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

MaleneG

jeg tog cilest i godt 5 år, og har været super glade for dem. tog ikke på af dem eller noget, det eneste "minus" ved dem for mit vedkommende var at de ikke kunne kontrollere min mens, på trods af at jeg tog dobbeltdosis dagligt, men det er nærmere en fejl fra min krops side af, end p-pillerne, for lægerne kunne ikke forklare årsagen til det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Vinker

Tulipan skriver:

Cilest p-pillerne?

Skal skifte over til dem i følge min læge. Men nøj hvor er jeg bange for at det lige er det mærke som jeg vil tage på af. Så vil lige høre hvad jeres erfaringer er? Jer der har dem eller prøvet dem?

Jeg har kun prøvet Cilest og jeg har ikke haft nogen problemer med dem. Har ikke følt nogen bivirkninger på nogen måde så derfor kan jeg godt anbefale dig dem

Anmeld

2. juni 2010

BabyStella!

Tulipan skriver:

Cilest p-pillerne?

Skal skifte over til dem i følge min læge. Men nøj hvor er jeg bange for at det lige er det mærke som jeg vil tage på af. Så vil lige høre hvad jeres erfaringer er? Jer der har dem eller prøvet dem?

Dem har jeg været på engang, men måtte stoppe - tog ikke på, men kunne simpelthen ikke sluge dem. De mangler den der glatte hinde, så jeg skiftede over til Yasmin De kostede så bare det dobbelte :p

Anmeld

2. juni 2010

Pia.

Jamen jeg hopper også med på vognen... Jeg har også taget Cilest i ca. 10 år sammenlagt... Og har aldrig haft problemer med dem

Jeg tager dog ikke p-piller mere, da jeg er så bange for at fylde mig med den slags. Syntes man høre så meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.