Erfaring med Cilest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.672 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Vingummien

Cilest p-pillerne?

Skal skifte over til dem i følge min læge. Men nøj hvor er jeg bange for at det lige er det mærke som jeg vil tage på af. Så vil lige høre hvad jeres erfaringer er? Jer der har dem eller prøvet dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Corn

Jeg tog cilest i 10 år inden jeg stoppede for at få børn, og mellem nr. 2 og den jeg venter nu, tog jeg også cilest... Jeg har været suverænt glad for pillen, og har ikke haft nogen gener eller uplanlagte graviditeter...

Majken 35+

Anmeld

31. maj 2010

Sabsy

Tulipan skriver:

Cilest p-pillerne?

Skal skifte over til dem i følge min læge. Men nøj hvor er jeg bange for at det lige er det mærke som jeg vil tage på af. Så vil lige høre hvad jeres erfaringer er? Jer der har dem eller prøvet dem?

Jeg har taget dem i 5 år, og jeg var også glad for dem - jeg havde samme problem, men jeg tabte mig og de hjalp med at holde min vægt hvor den lå.. Så jeg kalder dem også lidt "lykkepiller"

Håber du finde ud af det

Anmeld

31. maj 2010

Laulund87

Jeg tog Cilest i 4 år inden jeg blev gravid og begyndte på dem igen efter fødslen.

Jeg har ikke haft problemer med dem og har heller ikke taget på

Anmeld

31. maj 2010

LivasMor

Tulipan skriver:

Cilest p-pillerne?

Jeg har egentlig altid været glad for cilest... Men efter jeg har fået barn, har jeg faktisk (med hjælp fra læge) opdaget, at de har holdt min vægt kunstigt oppe på over 100 kg i over 5 år.. da jeg stoppede Cilest og blev gravid, tabte jeg mig.. i dag, uden cilest vejer jeg 64 kg.... da jeg for 2 mdr. siden valgte at prøve Cilest igen, tog jeg 6 kg på på en måned, og stoppede derfor igen... i dag er de 6 kg tabt igen....

Du kan nok ikke vurdere ud fra andres erfaring, hvordan netop din krop vil reagere på Cilest (eller andre præparater for den sags skyld) da vi alle er forskellige. Jeg vil sige, "go for it" og se hvad der sker - begynder vægten at stige hurtigt er det nok ikke de rigtige piller for dig...

Anmeld

31. maj 2010

_-Kathrine-_

Jeg fik desværre hovedpine af Cilest. Måtte simpelthen stoppe med dem pga hovedpinen, og den forsvandt et par dage efter.

Men det er jo forskelligt hvordan vi reagerer.

Mvh Kathrine :-)

Anmeld

31. maj 2010

Vingummien

LivasMor skriver:

Jeg har egentlig altid været glad for cilest... Men efter jeg har fået barn, har jeg faktisk (med hjælp fra læge) opdaget, at de har holdt min vægt kunstigt oppe på over 100 kg i over 5 år.. da jeg stoppede Cilest og blev gravid, tabte jeg mig.. i dag, uden cilest vejer jeg 64 kg.... da jeg for 2 mdr. siden valgte at prøve Cilest igen, tog jeg 6 kg på på en måned, og stoppede derfor igen... i dag er de 6 kg tabt igen....

Du kan nok ikke vurdere ud fra andres erfaring, hvordan netop din krop vil reagere på Cilest (eller andre præparater for den sags skyld) da vi alle er forskellige. Jeg vil sige, "go for it" og se hvad der sker - begynder vægten at stige hurtigt er det nok ikke de rigtige piller for dig...

Hmm gad vide om dem jeg tager du gør ligesom cilest har gjort ved dig, med at holde ægten oppe. For har gjort alt for at tabe mi, men ikke sket det vilde, er kommet lidt i gang nu.

Så for mig er det måske det rigtig at skifte til et andet mærke

Anmeld

31. maj 2010

karina1980

jeg var også ganske tilfreds med cilest, lige til den dag jeg blev gravid på dem

men jeg tog ikke på af dem, som jeg har gjort ved så mange andre, p-piller er så desværre ikke godt nok til mig

Anmeld

2. juni 2010

2721

karina1980 skriver:

jeg var også ganske tilfreds med cilest, lige til den dag jeg blev gravid på dem

men jeg tog ikke på af dem, som jeg har gjort ved så mange andre, p-piller er så desværre ikke godt nok til mig

Jeg blev også gravid på dem

Anmeld

2. juni 2010

L-Mortil3

Her har Cilest været lykken for mig, det er de eneste jeg ikke har taget på af, fået voldsommere mens smerter af, og trods en del smuttere er jeg aldrig blevet gravid på dem

Men alle reagerer jo super forskelligt! Skulle du nu tage på af Cilest, er det jo bare at stoppe igen og forsøge med et nyt mærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.