Et utaknemmeligt skarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

anna-jonas

Skide godt Rikke.............. du lyttede til din mavefornemmelse. Bare stil krav.............for du er det VÆRD.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Vinker

Hvor er det bare DEJLIGT at høre Jeres opbakkende ord. De varmer ufatteligt meget så TUSIND TAK!

Jeg er stadig helt afklaret med min beslutning så det er rart nok!

Faktisk har jeg idag tilfældigt snakket med en af tøserne jeg arbejdede med i Mark (den butik jeg er udlært i) og kom ind på det med at jeg jo manglede et job. Hun sagde at en af de andre piger muligvis snart stoppede da hun skulle til at læse så der blir nok en stilling ledig og måske det kunne åbne op for en mulighed for mig - en stilling på deltid. Det ville nu ikke være helt dårligt. Jeg har det nemlig ret fint med dem derinde selvom de er lidt hårde i munden, men jeg kender dem og ved hvordan de skal tackles. Og desuden så er Mark og Jette (manden og konen som ejer butikken) næsten ikke i butikken mere! Ja man ved aldrig hvad det kan ende med.....

Anmeld

1. juni 2010

msax

Du har helt sikkert gjort det rigtige.

Man skal ALTID stole på sin mavefornemmelse - også selvom andre ryster på hovedet af en.

Det er vildt så meget en "afgørelse" kan lette på ens humør og hovedpine.

Krydser fingre for at de snart mangler dig i Esbjerg - eller måske endnu bedre på dit gamle arbejde...

SMIL fra Mette 30+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.