Smerte :( igen igen!..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Risen skriver:

ja det tænkte jeg også over.. den der isak et eller andet nerve .. hehe.. Hvad gjorde du for at det forsvandt? .. Mit ben er nemlig stadig mærkeligt nu, det føles som om det sover.. 

Hahaha, ja lige præcis den!

Jeg gjorde ikke så meget, udover at jeg blev maseret lidt der hvor det gjorde ondt - havde ondt i mange uger, men pludselig var det væk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Hahaha, ja lige præcis den!

Jeg gjorde ikke så meget, udover at jeg blev maseret lidt der hvor det gjorde ondt - havde ondt i mange uger, men pludselig var det væk!

oh no ! Ikke i flere uger?.. Synes virkelig det er ulideligt.. hmm.. Måske man skal prøve at strække godt og grundigt ud.. 

Anmeld

31. maj 2010

morethanperfect

Risen skriver:

Ja jeg havde det faktisk også i starten af graviditeten men i venstreben.. Og synes godt nok det gør alt for ondt nu.. men det er desværre nok ret begrænset hvor meget smertestillende man kan få som gravid.. 

Nej der er nok ikke så meget du kan gøre .. Men prøv og ring tl lægen , han har sikkert nogle gode råd

Anmeld

31. maj 2010

Risen

morethanperfect skriver:

Nej der er nok ikke så meget du kan gøre .. Men prøv og ring tl lægen , han har sikkert nogle gode råd

Har lige prøvet  i en halv time.. årh jeg hader at de ikke har venteliste på telefonen.. at man bare skal være heldig.. hmmm.. møg læge 

Anmeld

31. maj 2010

Daisy

Iskias

Iskias er navnet på den største nerve i kroppen.

Iskiassmerter kan forekomme i forbindelse med lændeproblemer forårsaget af graviditet.

Iskiassmerter kommer normalt fra lænden eller balderne og stråler ned i det ene eller begge ben.

Smerten føles i lænden, på bagsiden af låret, ned til hælen, på undersiden af foden, på ydersiden af foden eller i storetåen.

Kiropraktisk behandling er meget effektiv mod lændesmerter med eller uden Iskiassmerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.