Smerte :( igen igen!..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Risen

Arh bliver da snart sindssyg af kroppens mange smerter.. Denne gang er det i højre ben, mest fra knæet og ned (ydersiden).  Sådan en ulidelig smerte som faktisk holder mig vågen fordi det gør helt ubeskriveligt ondt hvis jeg bevæger benet i forkert stilling.. Det er absolut værst om natten .. Gik og småhaltede en smule igår , sådan lige pludselig kunne jeg få et spasmo ben , sådan "falde sammen agtigt".. Håber det giver mening? .. Det føltes især i nat som sådan en brændende fornemmelse og kunne slet ikke røre ved benet af frygt for det blev værre.. 

kan det have nogen forbindelse med graviditeten? Andre som har oplevet det?

Jeg er forresten 36 fulde uger idag (hvis det skulle have nogen forklaring) ..

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Valle81

Risen skriver:

Arh bliver da snart sindssyg af kroppens mange smerter.. Denne gang er det i højre ben, mest fra knæet og ned (ydersiden).  Sådan en ulidelig smerte som faktisk holder mig vågen fordi det gør helt ubeskriveligt ondt hvis jeg bevæger benet i forkert stilling.. Det er absolut værst om natten .. Gik og småhaltede en smule igår , sådan lige pludselig kunne jeg få et spasmo ben , sådan "falde sammen agtigt".. Håber det giver mening? .. Det føltes især i nat som sådan en brændende fornemmelse og kunne slet ikke røre ved benet af frygt for det blev værre.. 

Knus 

Øv, ja det kan til tider bare være så charmerende at være gravid, med alle de uforklarelie smerter man kan få

Om det er relateret til graviditeten eller ej, det ved jeg ikke

Anmeld

31. maj 2010

LouiseNielsen

Kan godt lyde som kramper.... Og det er helt alm når man er gravid!

Anmeld

31. maj 2010

Risen

LouiseLarsen skriver:

Kan godt lyde som kramper.... Og det er helt alm når man er gravid!

Nej det er helt sikkert at det ikke er kramper .. For dem har jeg desværre haft rigtig mange af også, så er total ekspert i dem og det er bestemt ikke kramper.. 

Anmeld

31. maj 2010

Risen

Valle81 skriver:

Øv, ja det kan til tider bare være så charmerende at være gravid, med alle de uforklarelie smerter man kan få

Om det er relateret til graviditeten eller ej, det ved jeg ikke

Ja det er sku ret utroligt! .. Godt det hele snart er overstået.. ..

Må ringe til lægen og hører om han har et bud..

Anmeld

31. maj 2010

Valle81

Risen skriver:

Ja det er sku ret utroligt! .. Godt det hele snart er overstået.. ..

Må ringe til lægen og hører om han har et bud..

Ja, altså, jeg ælsker at være gravid, men hader det også til tider:0)

Ja, tænk, lige om lidt så er det slut:0)

Anmeld

31. maj 2010

morethanperfect

Risen skriver:

Knus 

Det lyder som det jeg havde , det var bare i starten a min graviditet  

Jeg fik stort set ingen søvn om natten fordi det gjorde så pisse ondt.

Jeg ringede ikk til lægen , for der gik omkring 2 uger så gik det væk af sig selv ...

Anmeld

31. maj 2010

Risen

morethanperfect skriver:

Det lyder som det jeg havde , det var bare i starten a min graviditet  

Jeg fik stort set ingen søvn om natten fordi det gjorde så pisse ondt.

Jeg ringede ikk til lægen , for der gik omkring 2 uger så gik det væk af sig selv ...

Ja jeg havde det faktisk også i starten af graviditeten men i venstreben.. Og synes godt nok det gør alt for ondt nu.. men det er desværre nok ret begrænset hvor meget smertestillende man kan få som gravid.. 

Anmeld

31. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Det kunne godt lyde som om der sidder en nerve i klemme.... Årh altså - hvad er det nu den der nerve hedder som sidder omme bagi... Ihvert fald lyder det meget som om det er den der genere dig - har selv haft de smerter du beskriver.

Anmeld

31. maj 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Det kunne godt lyde som om der sidder en nerve i klemme.... Årh altså - hvad er det nu den der nerve hedder som sidder omme bagi... Ihvert fald lyder det meget som om det er den der genere dig - har selv haft de smerter du beskriver.

ja det tænkte jeg også over.. den der isak et eller andet nerve .. hehe.. Hvad gjorde du for at det forsvandt? .. Mit ben er nemlig stadig mærkeligt nu, det føles som om det sover.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.