Jeg er blevet moster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

lion

Chatarina skriver:

Ej hvor vildt!!! men godt at alting gik fint og alle har det godt.

KÆMPE TILLYKKE fra mig. ( HÅber godt nok også at min fødsel kommer til at gå så stærkt, dog ikke hjemme)

Alle har det fint og det gik godt.

Jeg krydser fingre for at du føder lide så let på ET SYGEHUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

lion

Skouboe skriver:

Stort tillykke...

Kan du ikke spørge din søster om jeg må kommer forbi hendes lejlighed her om et par måneder? Det virker umiddelbart som et rigtigt godt alternativ til at blive sat i gang

Mange tak.

Jo det kan jeg godt. Men ville der så ikk være lidt langt til det sygehus du skal på....

Anmeld

1. juni 2010

lion

Tulipan skriver:

Stort tillykke til de stolte forældre og den stolte moster

Mange tak.

JEP den stolte moster. Han er bare så sød. Han sagde INGENTING hele dagen i går.

Anmeld

1. juni 2010

lion

idamaria83 skriver:

Sikke en historie!! Hvor er det skægt altså....men hvorfor i himlens navn bliver hun sendt hjem igen, når hun er 3 cm åben?

Stort tillykke med familieforøgelsen - hvor er han kær!

Ja lidt sjovt.

Mellem min nevø og Cassandra er der 4 mdr, 2 dage og 1 time og 52 min i mellem dem.

Mellem min nye nevø og Julius er der 3 mdr, 3 dage og 22 timer imellem og max 50 cm fra hinanden da de blev født.

Hun blev sendt hjem fra sygehuset da der ikk var noget der minder og en fødsel, uregelmæssige veer og ikk slemme veer. Hun nåede lige hjem for de kom og så kender du resten af historien.

Jeg ved bare næsten gang vælger jeg enten en hjemmefødsel eller tager på sygehuset i det jeg får lidt ondt og  NÆGTER at forlade sygehuset for min baby er født.

Mange tak, så er det da godt han skal hedde det........kjær altså.

Anmeld

1. juni 2010

lion

michella80 skriver:

Ej hvor sjovt altså!!! Tillykke med ham!!! Gravide må fra nu af ikke være i den lejlighed

Mange tak. Jep gravide er bandlyst hos min søster nu.

Sjovt nok, da ambulance folkene kom, jokede de med at de godt kunne gå igen, for der var ikk noget de kunne gøre. Min søster huskede jo fra min fødsel og havde bedt manden om de ting. Så de skulle bare ha min søster med. De gloede også lidt da de fandt ud af det var 2 fødsel på 3 mdr i samme lejlighed

Anmeld

1. juni 2010

Barbamama

lion skriver:

Mange tak. Jep gravide er bandlyst hos min søster nu.

Sjovt nok, da ambulance folkene kom, jokede de med at de godt kunne gå igen, for der var ikk noget de kunne gøre. Min søster huskede jo fra min fødsel og havde bedt manden om de ting. Så de skulle bare ha min søster med. De gloede også lidt da de fandt ud af det var 2 fødsel på 3 mdr i samme lejlighed

Ha ha ha det er altså temmelig sjovt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.