Jeg er blevet moster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
25 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

lion

Mange tak for alle de krydsede fingre jeg tror de hjalp.

Min søster har født en skøn lille dreng her kl. 10.27.

Der er ikk en gang gået 1 time fra jeg lavet det andet indlæg til hun havde født.

Og nu til det sjove............................................................................

Da jeg skrev det andet indlæg var kl. 09.29 og min søster var på rigshospitalet. Ikke lang tid efter ringede min svoger og sagde de var på vej hjem, da min søster kun var åben 3 cm.

Min søster nåede kun at være hjemme max 45 min før hun fødte og hun fødte så ude i sin egen gang.

Ja i sin gang, mindreend 30 cm fra hvor jeg fødte, det er også sjovt at tænke på at jeg fødte 12.27 og hun føde 10.27 med 3 mdr og 4 dage i mellem, eller næsten 4 dage.

se min smukke nye nevø

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

oo

aj, ja, det er lidt sjovt  Stort tillykke til hele familien!

Anmeld

31. maj 2010

Karo

Stort tillykke med det lille ny famillie medlem

Jeg tænker lidt at din søster kan tjene mange penge på at få besøg af højgravide kvinder der gerne snart vil føde, for der er da et eller andet ved hendes lejlighed der sætter gang i fødsler

Anmeld

31. maj 2010

Bondepigen

Tillykke!!! Spøjst at både din nevø og Julius ville fødes hos din søster...

Anmeld

31. maj 2010

anna-jonas

Sikke en historie.............altså!! I er da vist et par super fødere, dig og din søster.

Tillykke med den lille mand, han er da skøn.

Anmeld

31. maj 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Der er ikk en gang gået 1 time fra jeg lavet det andet indlæg til hun havde født.

Og nu til det sjove............................................................................

Da jeg skrev det andet indlæg var kl. 09.29 og min søster var på rigshospitalet. Ikke lang tid efter ringede min svoger og sagde de var på vej hjem, da min søster kun var åben 3 cm.

Min søster nåede kun at være hjemme max 45 min før hun fødte og hun fødte så ude i sin egen gang.

Ja i sin gang, mindreend 30 cm fra hvor jeg fødte, det er også sjovt at tænke på at jeg fødte 12.27 og hun føde 10.27 med 3 mdr og 4 dage i mellem, eller næsten 4 dage.

se min smukke nye nevø

TILLYKKE!!!!

altså, i VIL bare føde hjemme i jeres familie;0)

Anmeld

31. maj 2010

TbCp

Hehehe for pokker altså

Stort tillykke

Anmeld

31. maj 2010

Vinker

Ingen tvivl om at I er søskende!!!! I har helt sikkert noget at fortælle videre til de små bebser. Jeg kan kun sige: Pas på med at være højgravid hjemme os dem med mindre du gerne vil føde der!

STORT TILLYKKE til Jer alle. Hvor dejligt med endnu en lille ny i familien.

Anmeld

31. maj 2010

ChatH

lion skriver:

se min smukke nye nevø

Ej hvor vildt!!! men godt at alting gik fint og alle har det godt.

KÆMPE TILLYKKE fra mig. ( HÅber godt nok også at min fødsel kommer til at gå så stærkt, dog ikke hjemme)

Anmeld

31. maj 2010

Skouboe

Stort tillykke...

Kan du ikke spørge din søster om jeg må kommer forbi hendes lejlighed her om et par måneder? Det virker umiddelbart som et rigtigt godt alternativ til at blive sat i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.