Hurraaaaaaa jeg skal på arbejde!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Jules

michella80 skriver:

Ja og han er også altid god til at rose os når vi gør noget godt.

Herligt :) Han lyder da til at være alle tiders chef :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

sarahb

michella80 skriver:

ENDELIG skal jeg på arbejde igen. Carla er blevet afleveret i dagplejen og om en time går jeg hjemmefra for at tage på arbejde. Jeg glæder mig helt vildt! Det bliver så godt at komme hjemmefra og snakke med nogle andre voksne mennesker og ikke hele tiden afstemme mig selv efter en anden... Uha! Og så har jeg købt en æske chokolade til min boss fordi han har været så large omkring at jeg var væk i de to uger. Det skal han sgu lige have en lille påskønnelse for. Jeg er nemlig også god til at sige til ham hvis der er noget jeg er utilfreds med. Så skal man også huske at sige når han gør noget godt.

Hvor fantastisk..
Det bliver fedt for dig

Men F... man er dælme træt når man starter.. Jeg kunne næsten ikk hænge sammen..

Anmeld

31. maj 2010

Barbamama

sarahb skriver:

Hvor fantastisk..
Det bliver fedt for dig

Men F... man er dælme træt når man starter.. Jeg kunne næsten ikk hænge sammen..

Ej jeg har også gabt lidt på vej hjem fra arbejde i dag, men hold op hvor har jeg nydt det.

Anmeld

31. maj 2010

Barbamama

Jules skriver:

Herligt Han lyder da til at være alle tiders chef

Ja det er han også. Vi har da vores uenigheder engang imellem men han er altid klar til at hjælpe når det brænder på og har man gjort noget godt får man det altid at vide

Anmeld

1. juni 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

ENDELIG skal jeg på arbejde igen. Carla er blevet afleveret i dagplejen og om en time går jeg hjemmefra for at tage på arbejde. Jeg glæder mig helt vildt! Det bliver så godt at komme hjemmefra og snakke med nogle andre voksne mennesker og ikke hele tiden afstemme mig selv efter en anden... Uha! Og så har jeg købt en æske chokolade til min boss fordi han har været så large omkring at jeg var væk i de to uger. Det skal han sgu lige have en lille påskønnelse for. Jeg er nemlig også god til at sige til ham hvis der er noget jeg er utilfreds med. Så skal man også huske at sige når han gør noget godt.

hvor fedt søde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.