Hurraaaaaaa jeg skal på arbejde!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
14 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Barbamama

ENDELIG skal jeg på arbejde igen. Carla er blevet afleveret i dagplejen og om en time går jeg hjemmefra for at tage på arbejde. Jeg glæder mig helt vildt! Det bliver så godt at komme hjemmefra og snakke med nogle andre voksne mennesker og ikke hele tiden afstemme mig selv efter en anden... Uha! Og så har jeg købt en æske chokolade til min boss fordi han har været så large omkring at jeg var væk i de to uger. Det skal han sgu lige have en lille påskønnelse for. Jeg er nemlig også god til at sige til ham hvis der er noget jeg er utilfreds med. Så skal man også huske at sige når han gør noget godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

anna-jonas

Nemli' Michella......................vi skal også huske rosen i hverdagen. Så fantastisk gestus, mon ikke det bli'r værdsat.

Go' arbejdslyst.

Anmeld

31. maj 2010

Barbamama

Det håber jeg! Og så har jeg tænkt lidt på at tage kage med i mogen når vi skal holde personalemøde til de kolleger der har rendt lidt stærkere

Anmeld

31. maj 2010

Vinker

Lyder til du er glad for dit job - Dejligt for sådan ska det helst være!

Uh din chef blir sikkert glad for chokoladen. Synes det er en rigtig fin ide at give ham lidt til den søde tand som et bevis på at du er taknemmelig for hans forståelse. Det er skisme ikke alle lederer der er så samarbejdsvillige på den front.

Orv ja super god ide med kage til personalemødet for ja det går jo desværre ofte udover dem der er tilbage på jobbet når en kollega er fraværende.

Godt Carla-pigen har fået det godt igen!

Anmeld

31. maj 2010

ChatH

michella80 skriver:

ENDELIG skal jeg på arbejde igen. Carla er blevet afleveret i dagplejen og om en time går jeg hjemmefra for at tage på arbejde. Jeg glæder mig helt vildt! Det bliver så godt at komme hjemmefra og snakke med nogle andre voksne mennesker og ikke hele tiden afstemme mig selv efter en anden... Uha! Og så har jeg købt en æske chokolade til min boss fordi han har været så large omkring at jeg var væk i de to uger. Det skal han sgu lige have en lille påskønnelse for. Jeg er nemlig også god til at sige til ham hvis der er noget jeg er utilfreds med. Så skal man også huske at sige når han gør noget godt.

HVor er det skønt for dig, og sikkert også meget tiltrængt!

Lyder som en super arbejdesplads og du lyder sørme da også som en super medarbejder!!!! Nyd det nu!

Anmeld

31. maj 2010

Karo

Sikken en god ide med chokolade til chefen

Man skal nemmelig også kunne sige når man syndes at folk gør tingene rigtigt og ikke kun når man er uenig med dem.

Anmeld

31. maj 2010

oo

lækkert med en str. L chef - så fortjener man også chokolade

rigtig god arbejdsdag! nu har du jo allerede været igang nogle timer, så jeg håber du får tankerne lidt væk fra hele forløbet og glæder dig til at se din lille pige i aften

Anmeld

31. maj 2010

Barbamama

Hej alle. Ja chefen blev glad selvom han sagde at jeg da ikke havde behøvet at give chokolade for selvfølgelig skulle jeg da ikke tænke arbejde i sådan en situation. SKØNT! Og ja jeg er rigtig glad for mit arbejde. Det var dejligt at se ungerne igen. Jeg havde vidst også været savnet.

Anmeld

31. maj 2010

Jules

michella80 skriver:

Hvor lækkert søde :)

Godt du husker at pleje bossen når han har været så betænksom :)

Anmeld

31. maj 2010

Barbamama

Jules skriver:

Hvor lækkert søde

Godt du husker at pleje bossen når han har været så betænksom

Ja og han er også altid god til at rose os når vi gør noget godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.