Hvad kan man forvente??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

L-Mortil3

Maise skriver:

ja det kan selvfølgelig være at de er mere fremtrædne ja, hmm. man må prøve sig frem, synes også det kan være drønsvært. egentlig har jeg også svært ved at ramme præcis hvornår hun er mest sulten og knap så træt. Jeg ammer, så hun vil helst have bryst lige når hun er vågnet og så fast føde noget senere, hmmm.

Ved du hvor meget væske de skal have pr. måltid fast føde?? synes det er svært at få væske i hende da de bare ryger ud igen, trods hun sidder i skråstol. Så er ved at øve med tudekop.

Så længe grøden er lavet på væske/MME så behøver de ikke drikke så meget ved siden af, i starten tilbød jeg lidt MME (babs i jeres tilfælde) Efter maden for lige at slukke tørsten hvis ikke det gik alt for godt med vand og kop.

Først når de udelukkende får fast føde er væsken uhyre vigtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Maise

Så længe grøden er lavet på væske/MME så behøver de ikke drikke så meget ved siden af, i starten tilbød jeg lidt MME (babs i jeres tilfælde) Efter maden for lige at slukke tørsten hvis ikke det gik alt for godt med vand og kop.

Først når de udelukkende får fast føde er væsken uhyre vigtig

ok tak for tip. tilbyder vand og mme ved siden af til hvert måltid, dertil bryst og så er der mme og vand i maden også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.