Alternativ til hundemad!! Anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Ansemusen

Pia. skriver:

Fra Hills eller Royal cannin kan du få slanke mad til hundene...

Du kan også prøver at fjerne en smule af det mad du allerede giver hende nu - altså skære ned .... Jeg har haft en overvægtig lab (det bliver de jo meget nemt) og der skar jeg simpelthen ned i hendes fodder der fik hun hills (c/d) og det hjalp - efterfølgende smed jeg hende så over få slanke/skåne kost for at det ikke skulle ske igen...

Knus Pia.

Problemet er aqt der er mange tilsætningsstoffer, ris, gluten osc. i Royal Canin, Hills osv. Ting hunde ikke har brug for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Pia.

Ansemusen skriver:

Problemet er aqt der er mange tilsætningsstoffer, ris, gluten osc. i Royal Canin, Hills osv. Ting hunde ikke har brug for!

Men sammenlignet med andet foder er det altså bedre (men det er jo en helt anden debat) ... Jeg ved godt du taler meget varmt om det rå til hunde, men jeg har simpelthen ikke pladsen i min fryser - med 3 store labrador

Men er slet ikke i tvivl om at det er rigtig godt...

Hvor køber du det og hvor meget foder du med ?

Knus Pia.

Anmeld

31. maj 2010

Patrick07

Vi køber noget der kun er lavet på ren fisk.. kan ikke huske hvad det hedder, men kan jeg evt. finde ud af.. Det lugter af H til men vores hund Molly (golden retriver) gider ikke spise andet.. det skulle være rigtig sundt for dem og holder samtidig deres pels rigtig fin

Anmeld

31. maj 2010

Ansemusen

Pia. skriver:

Men sammenlignet med andet foder er det altså bedre (men det er jo en helt anden debat) ... Jeg ved godt du taler meget varmt om det rå til hunde, men jeg har simpelthen ikke pladsen i min fryser - med 3 store labrador

Men er slet ikke i tvivl om at det er rigtig godt...

Hvor køber du det og hvor meget foder du med ?

Knus Pia.

Orijen, Acana er bedre ;o)

Anmeld

31. maj 2010

Patrick07 skriver:

Vi køber noget der kun er lavet på ren fisk.. kan ikke huske hvad det hedder, men kan jeg evt. finde ud af.. Det lugter af H til men vores hund Molly (golden retriver) gider ikke spise andet.. det skulle være rigtig sundt for dem og holder samtidig deres pels rigtig fin

Jah, det lyder sq klamt..griner.. Men  det lyder  nu temmeligt sundt, med det fisk dér!!

Anmeld

31. maj 2010

Jeg har iøvrigt ringet til dyrlægen, og fet en snak med ham om det... De havde noget der hedder et-eller-andet og så RD, mener ejg han sagde... Hun skal vaccineres  næste uge, og så ville han lige kontrol veje hende, og så skulle jeg prøve det mad han snakkede om, og s komme til kontrolvejning igen, for at se om det virkede...hmm...  Dyrlæger vil vist altid sælge et eller andet..

Stine og Lisa.

Anmeld

31. maj 2010

Tvilling

Hej..

Min hundemand har også haft problemer med vægten og har hugget mad i stor stil. Så vi fik et råd om at skærer gulerødder i stykker og have stående. Og så bruge det til godbidder. FOr at afveksle lidt får han også lidt agurk i ny og næ. Det knaser og er spændende. Synes vores ihvertfald..

Bare et forslag...

Held og lykke

Anmeld

31. maj 2010

Tvilling skriver:

Hej..

Min hundemand har også haft problemer med vægten og har hugget mad i stor stil. Så vi fik et råd om at skærer gulerødder i stykker og have stående. Og så bruge det til godbidder. FOr at afveksle lidt får han også lidt agurk i ny og næ. Det knaser og er spændende. Synes vores ihvertfald..

Bare et forslag...

Held og lykke

Min gad godt spise gulerødder da hun var lille. Det gider hun ik mere.. Men jeg kan godt logge tomater eller rå kartofler i hende.. Og har lige fået st vide at hunde ik optager rå kartofler, så måske man skulle fylde hende lidt med det, for at snyde hendes mave..

Anmeld

1. juni 2010

Patrick07

Tilmeldt skriver:

Jah, det lyder sq klamt..griner.. Men  det lyder  nu temmeligt sundt, med det fisk dér!!

Du kan læse om det på petfood.dk der er nogle forskellige slags... Og vi giver 235,- pr sæk på 15 kg så syntes ikke det er sådan en helt vild pris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.