Terminsdato

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

VIPpigen

Oxydation skriver:

Okay hehe

Håber det går mig godt

Er bare rigtig bange for at der ikke er liv mere

Har du grund til at være bange for det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Livas mor

Vi fik rykket vores termin mange gane.. Først 22. oktober, så 27. oktober, så 2. november og til sidst 5. november (ja, vi var til mange scanninger).. Men Liva valgte at komme ud d. 4 november

Anmeld

30. maj 2010

Oxydation

VIPpigen skriver:

Har du grund til at være bange for det??

Nej egentlig ikke

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

Oxydation skriver:

Nej egentlig ikke

Hehe... Så tag det helt roligt, Hvis der ikke er nogen tegn, så behøver du ikke stresse. Jeg bløder jævnligt og jeg er 12+4 men der er stadig masser af liv selvom jeg har været urolig hver gang jeg bløder. Tager det lidt mere roligt nu, da de ikke kan finde nogen reel grund, så tror bare det er irriteret slimhinder da jeg det ene øjeblik har masser af udflåd, og det næste er helt tør...

Vent du bare til du skal til scanning, så skal du se den lille svømme rundt og vinke... Det er en vidunderlig følelse. Men tror mange frygter den første scanning, for hvad nu hvis....... Men er sikker på du har en lille spræl levende baby....

Anmeld

30. maj 2010

Oxydation

VIPpigen skriver:

Hehe... Så tag det helt roligt, Hvis der ikke er nogen tegn, så behøver du ikke stresse. Jeg bløder jævnligt og jeg er 12+4 men der er stadig masser af liv selvom jeg har været urolig hver gang jeg bløder. Tager det lidt mere roligt nu, da de ikke kan finde nogen reel grund, så tror bare det er irriteret slimhinder da jeg det ene øjeblik har masser af udflåd, og det næste er helt tør...

Vent du bare til du skal til scanning, så skal du se den lille svømme rundt og vinke... Det er en vidunderlig følelse. Men tror mange frygter den første scanning, for hvad nu hvis....... Men er sikker på du har en lille spræl levende baby....

Jeg håber på det bedste

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

Oxydation skriver:

Jeg håber på det bedste

Vil meget gerne have opdatering, og evt billeder når du har været til scanning...

Anmeld

30. maj 2010

Oxydation

VIPpigen skriver:

Vil meget gerne have opdatering, og evt billeder når du har været til scanning...

jeg opdatere, og vedhæfter nogle fine billeder

Anmeld

4. juni 2010

Oxydation

Så var nakkefoldsscanningen overstået

Var for langt henne til at de kunne måle nakkefolden, men udfra min blodprøve fik jeg tallet 1:3000 så det er rigtig fint  Alt så fint ud, den lå bare og puttede  De sagde at det var en stor baby, og at min termin blev ændret til d.19 november istedet for den 22 De målte ikke længden på barnet, men hovedomfanget var 11.1 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.