Terminsdato

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Oxydation

Min læge gav mig en termin d. 7 november, og så kom jeg til den tidlige terminsscanning og fik sat min termin til d. 22 november istedet Så tænker lidt på, kan det være jeg bliver rykket igen nu når jeg kommer til NF scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

oo

jep, det kan sagtens være det blev jeg selv (til gengæld er NF terminsdatoen den der passer bedst med min egen udregning)

Anmeld

30. maj 2010

Oxydation

Tjuhl skriver:

jep, det kan sagtens være det blev jeg selv (til gengæld er NF terminsdatoen den der passer bedst med min egen udregning)

Okay

For går jeg efter min sidste menstruations dato (01-02) har jeg termin d. 7 nov. Men min termin blev rykket til d. 22 nov istedet for

Anmeld

30. maj 2010

businesstigger

Hvornår man har termin afhænger jo også af hvor lang ens cyklus normalt er og hvornår i cyklusen Æl ligger

Anmeld

30. maj 2010

oo

Oxydation skriver:

Okay

For går jeg efter min sidste menstruations dato (01-02) har jeg termin d. 7 nov. Men min termin blev rykket til d. 22 nov istedet for

ja, ifølge min mens skulle min termin være 16. oktober, ifølge tidlig scanning var den vist 18 eller 20. oktober, men til NF blev den fastsat til 13. oktober og der er den blevet til de efterfølgende scanninger

Anmeld

30. maj 2010

Oxydation

Tjuhl skriver:

ja, ifølge min mens skulle min termin være 16. oktober, ifølge tidlig scanning var den vist 18 eller 20. oktober, men til NF blev den fastsat til 13. oktober og der er den blevet til de efterfølgende scanninger

Okay glæder mig til at komme ind til NF Men tror ikke de kan foretage NF'en.. de har givet mig en meget sen tid. her på torsdag hvor jeg skal til NF er jeg 15+3

Anmeld

30. maj 2010

NinaNymannMadsen

jeg blev rykket 4 gange i dato.

min læge mente min termin var sakthans, NF scanningen sagde den 2 juli, og lægen rykked den to dage senere hen og min jordmor sagde jeg godt kunne regne med at føde den 25 juni. jeg fødte den 26 juni sidste år

Anmeld

30. maj 2010

Mie A

Oxydation skriver:

Min læge gav mig en termin d. 7 november, og så kom jeg til den tidlige terminsscanning og fik sat min termin til d. 22 november istedet Så tænker lidt på, kan det være jeg bliver rykket igen nu når jeg kommer til NF scanning?

Hvis du har været til terminsskanning - så er det den termin du skal regne med. Det er jo derfor man foretager sådan en skanning. Så din termin er pt. den 22. november.

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

Udregnet termin ved lægen blev til den 8 dec her. Så kom jeg til en scanning tidligt, og de rykkede den til den 10 dec. var til en scanning igen sidste fredag hvor udregningen var den 9 dec. og i onsdags var jeg til den egentlige nf, og den sagde termin den8 dec igen. Så mine datoer har alle lagt lige op og ned af hinanden. Skal til nf igen på torsdag fordi den lille lå forkert, så mon ikke vi nu holder os til den 8 dec... hehe

Anmeld

30. maj 2010

Oxydation

VIPpigen skriver:

Udregnet termin ved lægen blev til den 8 dec her. Så kom jeg til en scanning tidligt, og de rykkede den til den 10 dec. var til en scanning igen sidste fredag hvor udregningen var den 9 dec. og i onsdags var jeg til den egentlige nf, og den sagde termin den8 dec igen. Så mine datoer har alle lagt lige op og ned af hinanden. Skal til nf igen på torsdag fordi den lille lå forkert, så mon ikke vi nu holder os til den 8 dec... hehe

Okay hehe

Håber det går mig godt

Er bare rigtig bange for at der ikke er liv mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.