Kan det være arveligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.485 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Liljesilas

Hvornår fødte jeres mor jer? og hvornår fødte i jeres baby?

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om det kan være arveligt at føde nogenlunde samme tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Svei

Der var absolut INTET omkring min fødsel der mindede om min mors fødsel af mig.

Min mor fødte til datoen, inden for et par dage, jeg blev sat igang 16 dage!! over tid.. Min mor fik børn på almindelig str. jeg har fået kæmpe basser osv osv...tilgengæld har jeg vidst arvet min farmors tendens til fødsler, graviditeter og børnestr.

Anmeld

30. maj 2010

Liljesilas

Yrsa skriver:

Der var absolut INTET omkring min fødsel der mindede om min mors fødsel af mig.

Min mor fødte til datoen, inden for et par dage, jeg blev sat igang 16 dage!! over tid.. Min mor fik børn på almindelig str. jeg har fået kæmpe basser osv osv...tilgengæld har jeg vidst arvet min farmors tendens til fødsler, graviditeter og børnestr.

Godt, så er der håb for mig også. Min mor fødte også storer babyer og hun blev sat igang 14 dage over tid med begge.. Håber der er håb forude med min fødsel - jeg vil ikke så gerne gå over tid!

Anmeld

30. maj 2010

LRJ

nej tiden var overhovedet ikk det samme jeg fødte min datter før termin, og min mor fødte mig 11 over tid men vores fødsler var meget ens vi fødte begge to inden for 7 timer efter første ve

Anmeld

30. maj 2010

TbCp

Min mor gik 10 dage over med mig (jeg var hendes 2. barn) jeg selv fødte 5 uger før tid.

Faktisk mindede min mere om min storesøsters... jeg fødte i uge 35 +2 og 1/2 år tidligere havde min søster født i uge 35 +3....Vandet var gået ved os begge og vi fik begge kejsersnit

Anmeld

30. maj 2010

LinLin

Min mor gik 8 dage over tid med både min lillebror og mig - jeg fødte selv David 15 dage FØR tid

Anmeld

30. maj 2010

Mette.

mayapigen skriver:

Hvornår fødte jeres mor jer? og hvornår fødte i jeres baby?

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om det kan være arveligt at føde nogenlunde samme tid.

Min mor fødte mig 3 dage før termin, hvor jeg vejede 3900 g. Selv fødte jeg 8 dage over termin en lille pige på 3300 gram

Til gengæld havde vi begge hurtige fødsler på under 5 timer

Anmeld

30. maj 2010

Liljesilas

Ind til vider virker det som om, at man føder omvendt af ens mor Men i skriver alle at fødslen varer ca. samme tid. Det er lidt sjovt, er spændt på om der er flere der skriver...

Anmeld

30. maj 2010

businesstigger

Jeg blev født før tid. Men selv gik jeg 5 dage over tid. Og det var ikk fordi jeg ikke prøvede alt muligt for at sætte det i gang. Gik laaaange ture, løb op og ned fra 3. sal med vasketøj og var ude og jogge!!!

Anmeld

30. maj 2010

LinLin

mayapigen skriver:

Ind til vider virker det som om, at man føder omvendt af ens mor Men i skriver alle at fødslen varer ca. samme tid. Det er lidt sjovt, er spændt på om der er flere der skriver...

Ikke her - min mor havde veer i 1 døgn med mig og 1½ med min lillebror. Ved mig gik vandet først og knapt 12 timer senere var David født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.