Jeg bliver så pisse irriteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

TbCp

bondepigen skriver:

Årh sådan er det osse nogle gange herhjemme. Jeg lider ikke af PMS, men det tror jeg godt nok Ove gør!  

Hehehe...

Jeg spurgte ham faktisk om det var ved at være tid han skulle have mens.... det gjorde et absolut ikke bedre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Vinker

Jeg tilstår: Herhjemme er det nok mig der oftest har de der dage hvor man bare er sur, og jo mere jeg egentlig blir klar over at jeg er sur, ja jo værre blir mit humør! Lidt en ond cirkel at være i. Heldigvis får Niklas Emil mig til at tø op!

Der er bare ikke noget værre end en der er i dårligt humør for det smitter bare ufatteligt meget!

Anmeld

31. maj 2010

Skouboe

Hvis manden er sur i en grad så det går ud over humøret herhjemme, bliver han sparket ud indtil han er blevet god igen. Jeg er af den holdning at jeg bor her også og hvis han skal være sur, kan han gøre det et sted hvor jeg ikke kan se eller høre ham. Kontoret eller en gå-tur eller noget.

Det har hjulpet meget - han er sjældent i så dårligt humør efter jeg begyndte på det... han gør nu selv en indsats for at det bliver bedre, istedet for bare at gå og være sur...

Anmeld

31. maj 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Hehehe...

Jeg spurgte ham faktisk om det var ved at være tid han skulle have mens.... det gjorde et absolut ikke bedre

Hahaha, nej... så kan han lære det kan han!!! Det er nok det mest irriterende at få smidt i hovedet, når man er sur! Så det er fint de selv får tilbage af samme skuffe!

Anmeld

31. maj 2010

TbCp

Skouboe skriver:

Hvis manden er sur i en grad så det går ud over humøret herhjemme, bliver han sparket ud indtil han er blevet god igen. Jeg er af den holdning at jeg bor her også og hvis han skal være sur, kan han gøre det et sted hvor jeg ikke kan se eller høre ham. Kontoret eller en gå-tur eller noget.

Det har hjulpet meget - han er sjældent i så dårligt humør efter jeg begyndte på det... han gør nu selv en indsats for at det bliver bedre, istedet for bare at gå og være sur...

Er bange for det vil have den modsatte effekt her.... så er det vist bedre at det er mig der tager afsted.. så har jeg også en undskyldning for at købe lækre ting ved bageren og tage på besøg hos min mor eller lign

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.