Jeg bliver så pisse irriteret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

TbCp

Vågnede i dejligt humør og Liva var også i skønt humør.

Vi hygger os i stuen, ser tegnefilm og spiser morgenmad.

Så står manden op.... med en stor sort sky hængende over hovedet....

Det påvirker mig med det samme og hen over dagen er mit humør bare dalet og dalet og er helt nede i kulkælderen nu... og så har jeg intet overskud og bliver alt for let irriteret på Liva

Øv jeg gider ikke når han skal være sådan en sur røv! Det ødelægger bare vores sidste weekend dag sammen.

Nå skulle bare lige brokke mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

oo

sådan var Søren i flere dage for to uger siden. det dur overhovedet ikke når jeg er gravid, for jeg endte med at begynde at græde hver gang han sagde noget til mig på et tidspunkt sagde han "stop nu med at tud!" og så HYLEDE jeg bare. dumme mænd!!

Anmeld

30. maj 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

sådan var Søren i flere dage for to uger siden. det dur overhovedet ikke når jeg er gravid, for jeg endte med at begynde at græde hver gang han sagde noget til mig på et tidspunkt sagde han "stop nu med at tud!" og så HYLEDE jeg bare. dumme mænd!!

Jamen det er da simpelthen bare så irriterende!!!!

Dumme mænd altså!

Anmeld

30. maj 2010

Dictes mor

Åh der er bare ikke noget, som kan gøre en i så dårligt humør, som en kæreste/mand, der er sur... Det er bare så surt!

Anmeld

30. maj 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

Når Per er i samme humør og jeg bliver ked af det, så siger han også "ja, tud hellere!"

Anmeld

30. maj 2010

TbCp

Majastina skriver:

Når Per er i samme humør og jeg bliver ked af det, så siger han også "ja, tud hellere!"

Ihh hvor provokerende

Anmeld

30. maj 2010

anna-jonas

Aj, Tina................sådan noget forekommer også herhjemme af og til..............at Jan ligesom kan overføre sin æseldyrs-tilstand til mig, med den sorte sky, der kun hænger over hans hoved, indtil han spreder den.

Jeg har et par gange gjort det, at jeg tog afsted til venner eller familie med pigerne, og så lod ham sidde under sin egen regnvejrssky hele dagen. Dette har gjort at vi har haft en god dag hver for sig, og at manden er glad når vi er hjemme igen.

Håber at i, i det mindste kan få en hyggelig aften.

Anmeld

30. maj 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Aj, Tina................sådan noget forekommer også herhjemme af og til..............at Jan ligesom kan overføre sin æseldyrs-tilstand til mig, med den sorte sky, der kun hænger over hans hoved, indtil han spreder den.

Jeg har et par gange gjort det, at jeg tog afsted til venner eller familie med pigerne, og så lod ham sidde under sin egen regnvejrssky hele dagen. Dette har gjort at vi har haft en god dag hver for sig, og at manden er glad når vi er hjemme igen.

Håber at i, i det mindste kan få en hyggelig aften.

Det kunne jeg også sagtens have fundet på.... vi har lige solgt begge biler, så pt. har vi ikke nogen og så kunne jeg bare ikke overskue at skulle ud i møgvejret med Liva, med bus, tog osv...

Men jeg har dælme haft lyst til det!

Anmeld

31. maj 2010

Barbamama

Ej hvor træls. Ja det er ikke sjovt når den ene er i dårligt humør for man kan ikke undgå at blive påvirket af det. Håber hans humør blev bedre i løbet af dagen.

Anmeld

31. maj 2010

Bondepigen

Årh sådan er det osse nogle gange herhjemme. Jeg lider ikke af PMS, men det tror jeg godt nok Ove gør!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.