Er lidt ked...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

ooo

Tjuhl skriver:

hmmm...ja, det tror jeg. men man bliver nok altid lidt "oh fuck!" agtig lige når man tester positivt

jeg kan godt forstå niels er bekymret, men det er i sidste ende kun dig der ved hvordan DU har det. føler du selv at du kan overskue "det" lige nu? speciale og graviditet? jeg døjer stadig med kvalme, dog slet ikke så slemt som i begyndelsen, men jeg kaster stadig op rimelig ofte og nu er jeg så bare træt med træt på her i eksamensperioden og det trækker virkelig tænder ud

på den anden side, så er der altid et eller andet der gør det hamrende ubelejligt at få en unge, så man kommer nok aldrig rigtig for alvor til det punkt i kalenderen hvor man siger "jep, nu er det NU!". og så ved man jo heller ikke hvornår de unger der har tænkt sig at ankomme, det gør jo også planlægningen lidt besværlig!!

men jeg tænker...jeg ved ikke ret meget om depressioner, men føler du at du hænger lige på grænsen af en eller er du egentlig mest bare træt og mangler energien til specialeskrivningen? for det kan jo også snildt ske! og der er jo også et bryllup igang!!

Det er det jeg vist også vil frem til, det er vel aldrig helt fantastisk super belejligt at blive gravid, og de fleste vil vel blive grebet af lidt panik over alvoren i en positiv test.

Men jeg kan også sagtens forstå Niels, at han vil sørge for at det ikke bliver for meget for mig. Og jeg ved inderst inde godt, at det bedste ville være at vente indtil jeg har afleveret specialet.

Jeg kan mærke at jeg er træt, og mangler overskud, på samme måde som når depressionen er ved at få overtaget. Og det er skræmmende og hamrende usikkert på samme tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Barbamama

Åha det er da ikke rart at have det sådan. Du får lige et kæmpeJeg tror måske altid man kan finde en masse gode grunde til ikke at få barnet lige nu, men det er måske bare at springe ud i det. 3 år er længe at glæde sig. Nu ved jeg så ikke om en depression kan forværres af en graviditet med alle de hormoner i kroppen. Må du tage din medicin når du er gravid? Jeg håber du og din kæreste finder ud af det sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.