Først og fremmest så hører du til herinde! Det er der slet ingen tvivl om.
Jeg er forfærdelig ked af at læse dit indlæg. Pyha, det lyder bare ikke særlig rart, og jeg kan godt forstå, at du er ked af det. Det er bare så barskt, at du er nødt til at udsætte specialet, det er dog surt, især fordi det lyder til at du er rigtig ked af det. Jeg ved godt, at det sikkert ikke hjælper dig særlig meget, men det er altså "bare" et speciale, og det er altså vigtigere, at du får det bedre, og at du får tid og ro til at komme dig helt.
Jeg er meget ked af at høre, at I vil udskyde projektbaby, eller Niels synes det. Det må egentlig have været et ret hårdt slag, da han sagde det til dig, for du vil jo bare så gerne være mor. Du må tage en snak med ham, og fortælle ham, hvordan du har det med at I udsætter det hele tiden. For det hjælper jo hellere ikke på dit helbred, at du skal blive ked af det over ikke at skulle være mor eller prøve på at blive det. For måske er det godt med et projekt, jeg ved det ikke?
Jeg håber sådan, at du snart får det bedre, for det er da ikke til at holde ud at være så ked af det hele tiden.
Du får et kæmpe knus af mig, og jeg håber sådan, at du får snakket med ham om det hele og hvordan du har det med det.
Anmeld