Vaccine mod skjoldkobber ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

Pige2009

Risen skriver:

Er der nogle der har valgt at betale sådan en og få den til sine børn?.. Jeg fik den selv som lille og har derfor aldrig haft skjoldkobber, hvilket jeg egentlig synes er okay.. Har ingen ar , som mange andre og mine forældre slap for den omgang syge.. Overvejer det stærkt til min lille pige..

Nej! Min datter Laura på  7 mdr. har skoldkopper nu og de klør godt nok og så har hun haft feber 2 aftener, men det hjælper at duppe med zinkliniment.

Jeg mener klart, at de er med til at styrke immumforsvaret,at de får sygdommen

Hvorfor overvejer du vaccination?

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Corn

De sygdomme vi kan få uden den store risiko, fx skoldkopper, dem synes jeg man skal have, da smitte i barndommen gør vores forsvar stærkere...

Jeg ville ikke vælge noget ekstra til, da skoldkopper, i mine ungers tilfælde, har været et meget mildt forløb...

De får de "standardiserede" vacciner, og ikke andet, medmindre vi vinder en million og vil rejse jorden rundt

Anmeld

30. maj 2010

Risen

Baagøe skriver:

Nej! Min datter Laura på  7 mdr. har skoldkopper nu og de klør godt nok og så har hun haft feber 2 aftener, men det hjælper at duppe med zinkliniment.

Jeg mener klart, at de er med til at styrke immumforsvaret,at de får sygdommen

Hvorfor overvejer du vaccination?

K.h. Linda

Jamen jeg tænker lidt hvorfor ikke? .. Vaccinen er der, mange lande benytter den og man slipper for skjoldkobberne og sygeperioden .. ..

Anmeld

30. maj 2010

Pige2009

Risen skriver:

Jamen jeg tænker lidt hvorfor ikke? .. Vaccinen er der, mange lande benytter den og man slipper for skjoldkobberne og sygeperioden .. ..

Jeg er meget modstander af at vaccinere sig ud af en masse sygdomme, når der ikke er nogle specielle årsager. Der må også være en god grund til at den ikke tilbydes i det almindelige vaccineprogram.

I min optik styrkes de smås immunforsvar ved at have og bekæmpe de få børnesygdomme der idag ikke vaccineres imod.

Anmeld

30. maj 2010

Risen

Baagøe skriver:

Jeg er meget modstander af at vaccinere sig ud af en masse sygdomme, når der ikke er nogle specielle årsager. Der må også være en god grund til at den ikke tilbydes i det almindelige vaccineprogram.

I min optik styrkes de smås immunforsvar ved at have og bekæmpe de få børnesygdomme der idag ikke vaccineres imod.

ja det er egentlig en meget god begrundelse.. Må lige snakke med lægen om det endnu en gang inden jeg tager valget

Anmeld

30. maj 2010

starsofheaven

Risen skriver:

Er der nogle der har valgt at betale sådan en og få den til sine børn?.. Jeg fik den selv som lille og har derfor aldrig haft skjoldkobber, hvilket jeg egentlig synes er okay.. Har ingen ar , som mange andre og mine forældre slap for den omgang syge.. Overvejer det stærkt til min lille pige..

Hejsa, min datter har lige haft skoldkopper.. hun fik det den 21 maj og var hårdt ramt.. det vil sige at hun slog meget ud på hele kroppen og fik også feber.. men det værste var når de der knopper sprang.. så svier det og klør det, men hun har overhoved ikke kradset eller noget og nu er der næste ingen knopper kun små skorper med sår.. og hun har det rigtig godt igen, og jeg er faktisk glad for hun har overstået det nu som barn i alder af 2 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.