Tjuhl skriver:
det er nemlig dødhyggelig! det er en smule svært at koncentrere sig om opgaveskrivning når babyen samtidig danser disco, men hey! jeg ville ikke være foruden 
jeg har også været heldig og selv kunnet mærke stort set hver dag siden jeg var 14+6, men til MD fik vi at vide at jeg havde en foranliggende moderkage, så Søren gik noget slukøret derfra med beskeden om, at det godt kunne tage lidt længere tid før han kunne mærke spark - men jeg syns da ikke 21. uge er sååå sent igen?
heheh... ååhh ja kan forestille mig, at det er svært at abstrahere fra den lille spirrer inde i mavsen, når der hoppes og danses derinde... heheh!!! 
Jeg arbejder som pædagog, så jeg sidder nærmest ikke stille i løbet af en dag, og derfor mærker jeg hende mest, når jeg kommer hjem og især om aftenen når jeg skal sove....!!! MEN så er der til gengæld også fest... hahah 
Min moderkage ligger også foran, så vi fik samme besked som jer...!!! Men Martin kunne jo faktisk allerede mærke spark fra uge 19, så det er jo ikke særlig sent... syn's jeg!!???
Men 1000 gange tillykke med den lille krudtugle derinde... det er jo trods alt djeligt, at de gør lidt opmærksom på sig selv 
Anmeld