som en stjernekaster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

oo

misslea skriver:

Iiiiihhh hvor hyggeligt....

det er bare såååå dejligt at kunne dele livet derinde!!!

Jeg havde mærket små spark siden uge 17, men der kunne Martin ikke rigtig mærke noget ude på maven endnu!!! Det er lidt frustrerende, for man vil jo SÅÅÅ gerne have dem med i det hele ikk???

I starten af uge 19 mærkede han ENDELIG vores lille tøs slå og sparke derinde... iiihhh det er så fantastisk jo  Sidenhen har hun været RIGTIG god til at give sin far nogle gevaldige tegn på, at hun er derinde... for hold da fest hun er aktiv!!! I denne uge har der været 3 nætter, hvor jeg dårligt nok har lukket et øje, fordi hun ligger og vælter rundt derinde... heheh!!! Tror liiige man skal vænne sig til følelsen af en deljlig livlig unge, der gør opmærksom på sig selv det meste af natten....

Men jeg er meget taknemmelig for, at jeg mærker hende hver dag og flere gange om dagen... det er jo ret så hyggeligt!!!

fra Lea 21+6

det er nemlig dødhyggelig! det er en smule svært at koncentrere sig om opgaveskrivning når babyen samtidig danser disco, men hey! jeg ville ikke være foruden

jeg har også været heldig og selv kunnet mærke stort set hver dag siden jeg var 14+6, men til MD fik vi at vide at jeg havde en foranliggende moderkage, så Søren gik noget slukøret derfra med beskeden om, at det godt kunne tage lidt længere tid før han kunne mærke spark - men jeg syns da ikke 21. uge er sååå sent igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

mor_sabina

Tjuhl skriver:

af lykke der bliver tændt indeni brystet

igår aftes...eller nat, tændte vi lys i soveværelset og lå og håbede at vi kunne få gang i baby juhl. der var meget stille, men Søren var insisterende og lå med sin store varme brede hånd henover det nederste af maven i hundrede år og hviskede "kom nu baby, det er far". og lige pludselig: GOK! "ku du mærke det?", "var det baby?????" "JA!" - og en storsmilende farmand! og det blev til flere og flere spark indtil jeg ikke kunne holde op med at grine, fordi jeg nok lidt i virkeligheden havde lyst til at tude af lykke, og Søren måtte opgive at mærke babyspark imellem mine latterbobler  "baby, du er så dygtig, men mor er en tåbe! vi bliver nødt til at slutte, godnat og sov godt"

bagefter lå han bare, helt stille og (tror jeg) følte sig rigtig meget MED i graviditeten. han er den sidste herhjemme der får lov at mærke babyen sparke. jeg er jo priviligeret som bæreren af barnet, naturligvis. Katten August og baby juhl har allerede et meget tæt forhold= August lægger sig på min mave og råspinner og baby bokser løs indtil August får nok og gir mig et blik af "hvad satan har du gang i kvindemenneske?" og går  Baby juhl ELSKER August, det er simpelthen den sikreste måde at få gang i den på, at have en spinnende August i nærheden!

Så nu er vi 3 herude der glææææder os til at møde baby og en baby i maven der måske glæder sig allermest til at møde katten

Tak for det tjuhl så tuder jeg jo igen

Anmeld

31. maj 2010

misslea

Tjuhl skriver:

det er nemlig dødhyggelig! det er en smule svært at koncentrere sig om opgaveskrivning når babyen samtidig danser disco, men hey! jeg ville ikke være foruden

jeg har også været heldig og selv kunnet mærke stort set hver dag siden jeg var 14+6, men til MD fik vi at vide at jeg havde en foranliggende moderkage, så Søren gik noget slukøret derfra med beskeden om, at det godt kunne tage lidt længere tid før han kunne mærke spark - men jeg syns da ikke 21. uge er sååå sent igen?

heheh... ååhh ja kan forestille mig, at det er svært at abstrahere fra den lille spirrer inde i mavsen, når der hoppes og danses derinde... heheh!!!

Jeg arbejder som pædagog, så jeg sidder nærmest ikke stille i løbet af en dag, og derfor mærker jeg hende mest, når jeg kommer hjem og især om aftenen når jeg skal sove....!!! MEN så er der til gengæld også fest... hahah

Min moderkage ligger også foran, så vi fik samme besked som jer...!!! Men Martin kunne jo faktisk allerede mærke spark fra uge 19, så det er jo ikke særlig sent... syn's jeg!!???

Men 1000 gange tillykke med den lille krudtugle derinde... det er jo trods alt djeligt, at de gør lidt opmærksom på sig selv

Anmeld

31. maj 2010

Chr.Kristiansen

Åhr, nu glæder jeg mig bare endnu mere til at min kæreste kan mærke den lille derinde! Han går og venter spændt og kan slet ikke få ro... Han har også læst den dejlige, fantastiske tråd, og sad med tårer i øjnene fordi han blev så glad  

Tusind tak fordi du deler denne oplevelse med os andre, der endnu bare kan vente, vente og vente....

Anmeld

31. maj 2010

Kaufie

Dejligt at husbond nu også kan mærke baby.

Sjovt med katten - den ene af vores katte lå konstant på min mave første gang jeg var gravid - bare vent til du kan ligge på siden og katten så STADIG kan ligge ovenpå...... Nu er han begyndt med gerne at ville ligge på min mave igen - gad vide om de kan mærke, at der er "noget ekstra" de lige skal passe på......??

Anmeld

31. maj 2010

oo

Chr.Kristiansen skriver:

Åhr, nu glæder jeg mig bare endnu mere til at min kæreste kan mærke den lille derinde! Han går og venter spændt og kan slet ikke få ro... Han har også læst den dejlige, fantastiske tråd, og sad med tårer i øjnene fordi han blev så glad  

Tusind tak fordi du deler denne oplevelse med os andre, der endnu bare kan vente, vente og vente....

ååårh  I kan godt glæde jer, det er virkelig fantastisk at være to om det

Anmeld

31. maj 2010

oo

Kaufie skriver:

Dejligt at husbond nu også kan mærke baby.

Sjovt med katten - den ene af vores katte lå konstant på min mave første gang jeg var gravid - bare vent til du kan ligge på siden og katten så STADIG kan ligge ovenpå...... Nu er han begyndt med gerne at ville ligge på min mave igen - gad vide om de kan mærke, at der er "noget ekstra" de lige skal passe på......??

ja, det tror jeg lidt de kan. August gik og sniffede til min mave nærmest fra starten af graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.