som en stjernekaster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.353 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

oo

af lykke der bliver tændt indeni brystet

igår aftes...eller nat, tændte vi lys i soveværelset og lå og håbede at vi kunne få gang i baby juhl. der var meget stille, men Søren var insisterende og lå med sin store varme brede hånd henover det nederste af maven i hundrede år og hviskede "kom nu baby, det er far". og lige pludselig: GOK! "ku du mærke det?", "var det baby?????" "JA!" - og en storsmilende farmand! og det blev til flere og flere spark indtil jeg ikke kunne holde op med at grine, fordi jeg nok lidt i virkeligheden havde lyst til at tude af lykke, og Søren måtte opgive at mærke babyspark imellem mine latterbobler  "baby, du er så dygtig, men mor er en tåbe! vi bliver nødt til at slutte, godnat og sov godt"

bagefter lå han bare, helt stille og (tror jeg) følte sig rigtig meget MED i graviditeten. han er den sidste herhjemme der får lov at mærke babyen sparke. jeg er jo priviligeret som bæreren af barnet, naturligvis. Katten August og baby juhl har allerede et meget tæt forhold= August lægger sig på min mave og råspinner og baby bokser løs indtil August får nok og gir mig et blik af "hvad satan har du gang i kvindemenneske?" og går  Baby juhl ELSKER August, det er simpelthen den sikreste måde at få gang i den på, at have en spinnende August i nærheden!

Så nu er vi 3 herude der glææææder os til at møde baby og en baby i maven der måske glæder sig allermest til at møde katten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

sarahb

Hvor er det bare fantastisk at Søren fik lov at mærke den lille.. Det er så stort og jeg tror virkelig det bliver så meget mere virkeligt for Far at de mærker den lille. Og sikke en tålmodighed han har, han bare ligger og hyggesnakker med baby

Anmeld

30. maj 2010

Mettemus

Nårh  Dejlig tråd - får helt tårer i øjnene (hormoner?!??!)

Og så sødt med katten, blir hyggeligt at observere deres første møde

Anmeld

30. maj 2010

misslea

Tjuhl skriver:

af lykke der bliver tændt indeni brystet

igår aftes...eller nat, tændte vi lys i soveværelset og lå og håbede at vi kunne få gang i baby juhl. der var meget stille, men Søren var insisterende og lå med sin store varme brede hånd henover det nederste af maven i hundrede år og hviskede "kom nu baby, det er far". og lige pludselig: GOK! "ku du mærke det?", "var det baby?????" "JA!" - og en storsmilende farmand! og det blev til flere og flere spark indtil jeg ikke kunne holde op med at grine, fordi jeg nok lidt i virkeligheden havde lyst til at tude af lykke, og Søren måtte opgive at mærke babyspark imellem mine latterbobler  "baby, du er så dygtig, men mor er en tåbe! vi bliver nødt til at slutte, godnat og sov godt"

bagefter lå han bare, helt stille og (tror jeg) følte sig rigtig meget MED i graviditeten. han er den sidste herhjemme der får lov at mærke babyen sparke. jeg er jo priviligeret som bæreren af barnet, naturligvis. Katten August og baby juhl har allerede et meget tæt forhold= August lægger sig på min mave og råspinner og baby bokser løs indtil August får nok og gir mig et blik af "hvad satan har du gang i kvindemenneske?" og går  Baby juhl ELSKER August, det er simpelthen den sikreste måde at få gang i den på, at have en spinnende August i nærheden!

Så nu er vi 3 herude der glææææder os til at møde baby og en baby i maven der måske glæder sig allermest til at møde katten

Iiiiihhh hvor hyggeligt....

det er bare såååå dejligt at kunne dele livet derinde!!!

Jeg havde mærket små spark siden uge 17, men der kunne Martin ikke rigtig mærke noget ude på maven endnu!!! Det er lidt frustrerende, for man vil jo SÅÅÅ gerne have dem med i det hele ikk???

I starten af uge 19 mærkede han ENDELIG vores lille tøs slå og sparke derinde... iiihhh det er så fantastisk jo  Sidenhen har hun været RIGTIG god til at give sin far nogle gevaldige tegn på, at hun er derinde... for hold da fest hun er aktiv!!! I denne uge har der været 3 nætter, hvor jeg dårligt nok har lukket et øje, fordi hun ligger og vælter rundt derinde... heheh!!! Tror liiige man skal vænne sig til følelsen af en deljlig livlig unge, der gør opmærksom på sig selv det meste af natten....

Men jeg er meget taknemmelig for, at jeg mærker hende hver dag og flere gange om dagen... det er jo ret så hyggeligt!!!

fra Lea 21+6

Anmeld

30. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Nåhhh dejlig tråd

Anmeld

30. maj 2010

mariamiss6

Åååårh altså den gode Søren

Anmeld

30. maj 2010

Lone Jakobsen

jeg sidder med et stort smil efter at ha læst dit indlæg det er da bare ren familie idyl

Anmeld

30. maj 2010

businesstigger

Så fik Søren endelig lov til at være med. Og endda uden fare for liv og lemmer denne gang. Det var godt.

Anmeld

31. maj 2010

oo

sarahb skriver:

Hvor er det bare fantastisk at Søren fik lov at mærke den lille.. Det er så stort og jeg tror virkelig det bliver så meget mere virkeligt for Far at de mærker den lille. Og sikke en tålmodighed han har, han bare ligger og hyggesnakker med baby

ja, jeg tror også det gør en stor forskel. hele dagen igår informerede han mig om og om igen om at jeg har "en baby i maven"

Anmeld

31. maj 2010

oo

Mettemus skriver:

Nårh  Dejlig tråd - får helt tårer i øjnene (hormoner?!??!)

Og så sødt med katten, blir hyggeligt at observere deres første møde

vi er sikre på baby juhl råber "hvor er Augi?" så snart den er ude...men vi får se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.