LN_ mor skriver:
Ja, der er ikke længe til at jeg har ham i armene. Er vildt at det allerede nu er muligt for ham at overleve udenfor maven vh. maskiner. Men han har nu bare at blive derinde alligevel!
Ja, og kort efter det er der MD og så ved i er om det er en dreng eller pige, i ville gerne have det at vide ikke? 
Kan godt forstå dig, tager du så din mor med eller?
Men det vigtigste er at han var med og så den lille sidst, og at han skal med til MD
Og ja, sådan en 3D/4D skal han da med til

Ja, det går sq hurtigt. Kan han allerede overleve i maskine.... puha. Men ja, han har bare at blive tiden ud 
Vi har MD i juli, så der er under 2 måneder til, og selvfølgelig skal vi vide hvad det bliver, kan ikke ha jeg ikke ved hvad jeg skal gå efter af farver, og alle andre ting. Min far har allerede sagt det bliver en dreng, han kiggede på billedet fra sidste fredag og sagde bare: det bliver en dreng. Men jeg vil gerne give et bud på din næste scanning, så skal det kunne ses.... Og det mener han så han kan se... hehe.
Havde svigermor med i onsdags, og da vi fik en ny tid spurgte jeg om hun var interesseret, så hun rykkede lige rundt på aftaler, og så var hun klar igen. Spurgte min mor om hun også ville med, og hun gjorde det samme. Så kan vi alle 3 sidde og tude over den lille på skærmen... hehe.
Ja, han skal helt sikkert med til både MD og 3D/4D... hehe..

Anmeld