Tidlige scanninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

VIPpigen

LN_ mor skriver:

Ihh smukke.. er bare SÅ skønne billeder af dit lille vidunder Ser meget frem til at se NF billederne, når i har været afsted igen.

Kan godt forstå at det er hårdt med de blødninger, men hedigvis er lægerne hurtige til at scanne dig og tjekke om alt er som det skal være. Og inden du får set dig om kan du og kæresten mærke jeres lille vidunder i og udenpå maven Det giver en kæmpe tryghed og er bare super vidunderligt..

Syntes også bare de er så gode, og ja, hvis tiden flyver sådan som den alligevel gør, så går der nok ikke længe før jeg kan mærke den lille derinde, for pokker, er allerede 12+4, syntes det var i går jeg stod med en positiv test.

Og glæder mig så meget til kæresten kan være med også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Trolde_mor

VIPpigen skriver:

Syntes også bare de er så gode, og ja, hvis tiden flyver sådan som den alligevel gør, så går der nok ikke længe før jeg kan mærke den lille derinde, for pokker, er allerede 12+4, syntes det var i går jeg stod med en positiv test.

Og glæder mig så meget til kæresten kan være med også.

Kender det godt. Sådan har jeg det også, selvom jeg idag er 22+4.. det er så vildt - man kan bare næsten ikke følge med.

Uhh jeg mener jeg kunne mærke spark fra ham den lille frækkert i maven da jeg var 18+, så hvis du er lige så heldig somj jeg er der jo ikke længe til

Det kan jeg godt forstå du gør, det gør det også bare SÅ meget mere virkeligt for dem. Ronnie kan slet ikke lade være med lige at skulle mærke påmaven om aftenen og pruttede på maven igår, og så var der bare stille i halvanden time hehe

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

LN_ mor skriver:

Kender det godt. Sådan har jeg det også, selvom jeg idag er 22+4.. det er så vildt - man kan bare næsten ikke følge med.

Uhh jeg mener jeg kunne mærke spark fra ham den lille frækkert i maven da jeg var 18+, så hvis du er lige så heldig somj jeg er der jo ikke længe til

Det kan jeg godt forstå du gør, det gør det også bare SÅ meget mere virkeligt for dem. Ronnie kan slet ikke lade være med lige at skulle mærke påmaven om aftenen og pruttede på maven igår, og så var der bare stille i halvanden time hehe

Syntes også bare du er langt henne nu, men jeg er jo kun 10 efter dig, så syntes egentligt går hurtigt.

Åhh... 18+... det er om ca 1½ måned.

Tror også far herhjemme bliver rigtig glad når han kan være en større del af det. Er ked af han ikke skal være med til scanningen igen  på torsdag, men der kommer en scanning mere senere, og så skulle vi jo gerne have lavet en 3D/4D også.

Anmeld

30. maj 2010

Trolde_mor

Syntes også bare du er langt henne nu, men jeg er jo kun 10 efter dig, så syntes egentligt går hurtigt.

Åhh... 18+... det er om ca 1½ måned.

Tror også far herhjemme bliver rigtig glad når han kan være en større del af det. Er ked af han ikke skal være med til scanningen igen  på torsdag, men der kommer en scanning mere senere, og så skulle vi jo gerne have lavet en 3D/4D også.

Ja, der er ikke længe til at jeg har ham i armene. Er vildt at det allerede nu er muligt for ham at overleve udenfor maven vh. maskiner. Men han har nu bare at blive derinde alligevel!

Ja, og kort efter det er der MD og så ved i er om det er en dreng eller pige, i ville gerne have det at vide ikke?

Kan godt forstå dig, tager du så din mor med eller?

Men det vigtigste er at han var med og så den lille sidst, og at han skal med til MD Og ja, sådan en 3D/4D skal han da med til

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

LN_ mor skriver:

Ja, der er ikke længe til at jeg har ham i armene. Er vildt at det allerede nu er muligt for ham at overleve udenfor maven vh. maskiner. Men han har nu bare at blive derinde alligevel!

Ja, og kort efter det er der MD og så ved i er om det er en dreng eller pige, i ville gerne have det at vide ikke?

Kan godt forstå dig, tager du så din mor med eller?

Men det vigtigste er at han var med og så den lille sidst, og at han skal med til MD Og ja, sådan en 3D/4D skal han da med til

Ja, det går sq hurtigt. Kan han allerede overleve i maskine.... puha. Men ja, han har bare at blive tiden ud

Vi har MD i juli, så der er under 2 måneder til, og selvfølgelig skal vi vide hvad det bliver, kan ikke ha jeg ikke ved hvad jeg skal gå efter af farver, og alle andre ting. Min far har allerede sagt det bliver en dreng, han kiggede på billedet fra sidste fredag og sagde bare: det bliver en dreng. Men jeg vil gerne give et bud på din næste scanning, så skal det kunne ses.... Og det mener han så han kan se... hehe.

Havde svigermor med i onsdags, og da vi fik en ny tid spurgte jeg om hun var interesseret, så hun rykkede lige rundt på aftaler, og så var hun klar igen. Spurgte min mor om hun også ville med, og hun gjorde det samme. Så kan vi alle 3 sidde og tude over den lille på skærmen... hehe.

Ja, han skal helt sikkert med til både MD og 3D/4D... hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.