Tidlige scanninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

VIPpigen

Ville lige smide mine første scanningsbilleder op

1: 8+6

2: 11+2

NF skal nok komme... De bliver bare lidt forsinket...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Mira0911

Så fine...

Anmeld

29. maj 2010

VIPpigen

MoarJ skriver:

Så fine...

Mange tak...

Anmeld

30. maj 2010

Enayia

Hvor er de gode, det ser næsten ud som om den vinker til dig Heeej moar

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

Enayia skriver:

Hvor er de gode, det ser næsten ud som om den vinker til dig Heeej moar

Ja... Det gjorde den faktisk også i onsdags da vi var til nf, men fik desværre ikke billeder med, da vi skal til ny nf igen på torsdag. Den lille ville ikke vende rigtig. Men hold op hvor er det skønt bare at ligge der og kigge på den skærm. kunne blive liggende der til den lille kommer  ud

Anmeld

30. maj 2010

Mettemus

Vildt at se hvor meget der er sket imellem de to billeder! Må jeg spørge hvorfor du har fået to så tidlige scanninger?

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

Mettemus skriver:

Vildt at se hvor meget der er sket imellem de to billeder! Må jeg spørge hvorfor du har fået to så tidlige scanninger?

Pga blødninger. Da jeg var til første lægebesøg og få lavet vandrejournal, havde jeg blødt on/off i 3 uger, så sagde til min læge jeg bare gerne ville vide om der var liv, for ville være ked af at gå til jeg skulle til nf, hvis den lille så ikke var i live!!

Det fra sidste fredag var så pga en styrt blødning også, og blev sendt akut på kolding fra lægen, da var jeg 11+2.

Så må sige jeg er glad for jeg har nogen vidunderlige læger, som handler hurtigt. Selvom jeg har følt mig noget pylleret, men er først nu hvor jeg er over de 12 uger jeg tør glæde mig rigtig, selvom meget kan gå galt.

Anmeld

30. maj 2010

Mettemus

VIPpigen skriver:

Pga blødninger. Da jeg var til første lægebesøg og få lavet vandrejournal, havde jeg blødt on/off i 3 uger, så sagde til min læge jeg bare gerne ville vide om der var liv, for ville være ked af at gå til jeg skulle til nf, hvis den lille så ikke var i live!!

Det fra sidste fredag var så pga en styrt blødning også, og blev sendt akut på kolding fra lægen, da var jeg 11+2.

Så må sige jeg er glad for jeg har nogen vidunderlige læger, som handler hurtigt. Selvom jeg har følt mig noget pylleret, men er først nu hvor jeg er over de 12 uger jeg tør glæde mig rigtig, selvom meget kan gå galt.

Hold da op, ja så kan jeg godt forstå de har sendt dig til scanning. Dejligt at der var liv! Hvordan har du det nu?

Anmeld

30. maj 2010

VIPpigen

Mettemus skriver:

Hold da op, ja så kan jeg godt forstå de har sendt dig til scanning. Dejligt at der var liv! Hvordan har du det nu?

Har det rigtig godt, blødte lidt i går, men det var så lidt så det ikke har slået mig ud af kurs, men er meget obs på hvad kroppen sender af signaler. Var til nf ionsdags, men da den lille ikke ville vende rigtig efter utrolig mange forsøg så fik jeg en ny tid til på torsdag igen.

Kan godt mærke på psyken det tager hårdt når jeg begynder at bløde, det er frustrende jeg ikke ved hvad det er der sker, og om der er liv!!

Så er nok lidt mere obs når jeg får nogen smerter i maven jeg ikke har følt før... Men har heldigvis en dejlig kæreste som støtter det bedste han kan (han er ikke fast hjemme lige pt) og så har jeg min egen mor, og min utrolig dejlig svigerfamilie, som også hjælper alt de kan.

Anmeld

30. maj 2010

Trolde_mor

Ihh smukke.. er bare SÅ skønne billeder af dit lille vidunder Ser meget frem til at se NF billederne, når i har været afsted igen.

Kan godt forstå at det er hårdt med de blødninger, men hedigvis er lægerne hurtige til at scanne dig og tjekke om alt er som det skal være. Og inden du får set dig om kan du og kæresten mærke jeres lille vidunder i og udenpå maven Det giver en kæmpe tryghed og er bare super vidunderligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.