Online mgp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Jeg stemte også på nr 17 (kan ikke huske landet mmm...) og tyskland og tyrkiet

Syns stemmerne er spændened i år. Der er da mere fordelt i år, hvem der får stemmer... Og danmark ligger også godt med

Har slet ikke hjerne til at følgegodt med i afstemningen idag.... så jeg afventer bare resultatet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

mariamiss6

michella80 skriver:

Åh hvor træls.... Det er så smertefuldt

Jeps lige i panden, tindingerne, og øjenene - det KAN da ikke være tømmermænd (og da slet ikke på kun 4 drinks hvoraf to var almindelig øl) stadigvæk, det er snart et døgn siden jeg drak jo, og jeg har sovet hele dagen.... det er nok nærmere en væskemangel migræne suk suk jeg lærer det aldrig hehe.....

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Jeps lige i panden, tindingerne, og øjenene - det KAN da ikke være tømmermænd (og da slet ikke på kun 4 drinks hvoraf to var almindelig øl) stadigvæk, det er snart et døgn siden jeg drak jo, og jeg har sovet hele dagen.... det er nok nærmere en væskemangel migræne suk suk jeg lærer det aldrig hehe.....

uha mon ikke du skulle gå i seng før det bliver helt slemt?

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Tyskland vinder! Lortesang

Anmeld

29. maj 2010

mariamiss6

michella80 skriver:

uha mon ikke du skulle gå i seng før det bliver helt slemt?

Åh det har været slemt allerede.... jeg kan stadig klare det som det er nu.... tror dog for en sikkerheds skyld at jeg æder noget ibuprofene og et par panodiler inde jeg kaster mig i sengen senere..... Så håber jeg det værste er væk i morgen, for der kommer ungerne super trætte hjem.....

Anmeld

29. maj 2010

mariamiss6

I heart you????? DOH!

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

mariamiss6 skriver:

Åh det har været slemt allerede.... jeg kan stadig klare det som det er nu.... tror dog for en sikkerheds skyld at jeg æder noget ibuprofene og et par panodiler inde jeg kaster mig i sengen senere..... Så håber jeg det værste er væk i morgen, for der kommer ungerne super trætte hjem.....

god ide!

Anmeld

29. maj 2010

mariamiss6

michella80 skriver:

jeg kan egentlig godt lide den, men jeg ved nu ikke om jeg synes den skal vinde.....

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

mariamiss6 skriver:

I heart you????? DOH!

tænkte jeg også!

Anmeld

29. maj 2010

Mira0911

michella80 skriver:

Hvem vil du gerne vinder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.