Forlovelse og fede fingre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

line melias mor

vi har blvgari ringe de findes også i sølv min ser sådan her ud og min mands er uden sten.

ps sorry billederne blev så store kunne ikke lige finde ud af at gøre dem mindre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

MyBaby

Jeg er også den heldige indehaver af temmelig buttede fingre  og jeg har altid synes, det var lidt svært at finde ringe, som var gode til tykke fingre.

Men jeg har forelsket mig helt vildt i ringe fra en designer, der hedder Githa Ring: http://g-ring.dk/20_vie_organic.html! Jeg er helt vild med de rustikke disigns og synes både vielsesringene er super smukke, men må da indrømme, at jeg er faldet fuldstændig for de ringe, der hedder Ladyringe!

MEN - priserne er så altså også lidt høje for vores økonomi lige nu...

Anmeld

29. maj 2010

Moaaar <3

Jeg er også den heldige indehaver af temmelig buttede fingre  og jeg har altid synes, det var lidt svært at finde ringe, som var gode til tykke fingre.

Men jeg har forelsket mig helt vildt i ringe fra en designer, der hedder Githa Ring: http://g-ring.dk/20_vie_organic.html! Jeg er helt vild med de rustikke disigns og synes både vielsesringene er super smukke, men må da indrømme, at jeg er faldet fuldstændig for de ringe, der hedder Ladyringe!

de er meget specielle og sådan lige kongelig agtigt

denne er den flotteste synes jeg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. maj 2010

Moaaar <3

MyBaby skriver:

men tror bare den er for tyk til tykke fingre

Anmeld

29. maj 2010

MyBaby

Æblekage skriver:

men tror bare den er for tyk til tykke fingre

Ja, det kan godt være - synes det er vildt svært at forestille sig, når man ikk har den på...  Jeg kan godt lide de vielsesringe, der hedder Organic.

Og ja, du har ret - Ladyringene er lidt kongelige...  

Anmeld

30. maj 2010

Moaaar <3

MyBaby skriver:

Ja, det kan godt være - synes det er vildt svært at forestille sig, når man ikk har den på...  Jeg kan godt lide de vielsesringe, der hedder Organic.

Og ja, du har ret - Ladyringene er lidt kongelige...  

ja vil aller helst også prøve, men med nogen af dem skal de jo laves før de kan prøves..og det bliver en dyr omgang hvis jeg skal det hehe

Anmeld

30. maj 2010

MyBaby

Æblekage skriver:

ja vil aller helst også prøve, men med nogen af dem skal de jo laves før de kan prøves..og det bliver en dyr omgang hvis jeg skal det hehe

Ja, det har du ret i!

Men god fornøjelse med udvælgelsen - hvor er det spændende!  Og tillykke med forlovelsen forresten!

Anmeld

30. maj 2010

Moaaar <3

MyBaby skriver:

Ja, det har du ret i!

Men god fornøjelse med udvælgelsen - hvor er det spændende!  Og tillykke med forlovelsen forresten!

Takker =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.