Forlovelse og fede fingre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.823 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Moaaar <3

Hej alle....

Ja jeg er så den heldig ejer af fede fingre, hehe ej.
Mig og min kæreste har snakket om at vi gerne vil forlove os her i næste måned. også har vi kigget lidt på ringe.. vi bestillit sådan nogen plastik prøve ringe fra chanti, og selv den største var ikke passende . fanme træls!
Har dog haft ringe der var store nok, men den her skal jo koste lidt mere og være lidt ekstra pæn og føler bare at det kan sq ikk lige lad sig gøre .

ringene på billede er jeg helt vild med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

AnneP

Æblekage skriver:

Hej alle....

Ja jeg er så den heldig ejer af fede fingre, hehe ej.
Mig og min kæreste har snakket om at vi gerne vil forlove os her i næste måned. også har vi kigget lidt på ringe.. vi bestillit sådan nogen plastik prøve ringe fra chanti, og selv den største var ikke passende . fanme træls!
Har dog haft ringe der var store nok, men den her skal jo koste lidt mere og være lidt ekstra pæn og føler bare at det kan sq ikk lige lad sig gøre .

ringene på billede er jeg helt vild med

Hej!

Ja jeg kender godt problemet!

Da min kæreste og jeg skulle forloves, gik vi til en guldsmed, de har sådan nogle ringe der måler ens finger str. Måske skulle du prøve at gå ind og få målt din str og så bestille dem du gerne vil have.

Anmeld

29. maj 2010

B&J

super flotte og enkelte ringe... og jeg kender også problemet men jeg gik også bare ind til guldsmeden også fandt de lige min str. super dejligt og nemt..

Anmeld

29. maj 2010

XXSS

Jeg er mest til guld, men de er ret simple . Vi gik til guldsmeden og prøvede ringene, samt den ringmåler og der var vores fingre åbenbart hævede, så da vi var inde igen var ringene umiddelbart for store - men hellere for store så de kan laves mindre. Et godt tip er ikke at prøve for mange ringe på engang (så hæver fingrene) og hellere ikke hvis man er gravid eller det er varmt - så er det, det samme..

Anmeld

29. maj 2010

Moaaar <3

har i billed af jeres ringe ?

og hvilken pris måtte i betale?

Anmeld

29. maj 2010

Moaaar <3

B&J skriver:

super flotte og enkelte ringe... og jeg kender også problemet men jeg gik også bare ind til guldsmeden også fandt de lige min str. super dejligt og nemt..

Ja de er enkle men heller ikke FOR enkle, fandt nogen som var lige magen til bare med et guld hjerte her på nettet men overhovedet ikke min str.

Anmeld

29. maj 2010

nannanadja

Æblekage skriver:

har i billed af jeres ringe ?

og hvilken pris måtte i betale?

Jeg har fået denne ring.. gerog jensen fusion ca 11.000kr, den er super lækker... man kan få den op til str 58 i hveplund i kbh.. men ved ikke om selve gerog jensen laver dem større..

Anmeld

29. maj 2010

B&J

Æblekage skriver:

Ja de er enkle men heller ikke FOR enkle, fandt nogen som var lige magen til bare med et guld hjerte her på nettet men overhovedet ikke min str.

har de været nede ved en guldsmed>?? der findes mange af den slags også med hjerte på det har jeg da set... fordi jeg har nemlig tynde finger i starten men så tykke finger i slutningen....

Anmeld

29. maj 2010

Moaaar <3

ja kun ved en, men er bare mega kræsen.

den skal ikke være for stor eller for enkel når man kan tykke fingre.

geo ringen er flot og det er prisen også hehe.

vi enig om at det skal være sølv da ingen af os bryder sig om guld til os selv

Anmeld

29. maj 2010

Low

Jeg blev engang forlovet.. vi var ved guldsmeden og sagde hvilken ring vi ville have og så målte hun vores fingere og så blev ringen i den størrelse som passede til os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.