Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til Frederic skriver: Ikke for dyre elsker og andre sarte sjæle... Pyh fik selv helt ondt i maven og har slet ikke ord for det... - Tænk at sparke en nyfødt kalv og trampe den på halsen. - At binde en ko og så slå den med et brækjern til den skriger af smerte... Føj føj føj. Sådanne mennesker kan umuligt være normale... http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1353928.ece
Ikke for dyre elsker og andre sarte sjæle...
Pyh fik selv helt ondt i maven og har slet ikke ord for det...
- Tænk at sparke en nyfødt kalv og trampe den på halsen.
- At binde en ko og så slå den med et brækjern til den skriger af smerte...
Føj føj føj.
Sådanne mennesker kan umuligt være normale...
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1353928.ece
jeg forstår det simpelhen ikke.. hvordan kan nogen gøre sådan noget?? jeg bliver gal og ked af det.. de stakkels dyr!!!
sådanne mennesker burde opholde sig på en anstalt eller noget de er jo syge!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NEJ NEJ NEJ Hvad sker der for de mennesker??!! Jeg kunne slet ikke se det færdigt, de har jo ikke gjort noget de stakkels dyr.
svaller skriver: NEJ NEJ NEJ Hvad sker der for de mennesker??!! Jeg kunne slet ikke se det færdigt, de har jo ikke gjort noget de stakkels dyr.
Det er bare for meget, men tror også der så er en del af den slags derovre....
Pyh. det er jo levende væsner de har med at gøre.
Jeg må også indrømme at jeg ikke "tør" åbne linket... Bare din beskrivelse gør mig ked af det.... Jeg ville ved at se det risikere mareridt i flere nætter. Bliver så ked og vred når sådanne ting sker. Ja det er ligefør jeg synes vold mod dyr er så grotesk for de kan intet gøre ud over bare at tage i mod... Selvfølgelig lidt sat på spidsen, men det gør bare så ondt, ondt, ondt inde i mit hjerte når dyr lider skade.. De der yder vold mod dyr burde straffes efter samme målestok der er for vold mod mennesker. Bøder er til grin. Jeg drømmer og håber at vi en dag får nogle regeringsfolk der sammen kan støtte op omkring STORE stramninger på dyrevelfærdsområdet!....
Jeg kunne godt nok heller ikke se filmen. Nej, hvor er nogen mennesker bare dumme oveni hovedet. Bliver så ked af at høre om sådan noget. Man kommer nok aldrig til at kunne gøre noget ved det, for det sker jo så sygt mange steder. Desværre Puha!!
Det er jo simpelthen så forkert som det kan være. Er glad for jeg ikke havde lyd på, men kun så billederne.. Men stakkels dyr
Må ærligt indrømme jeg ku sku ikke få mig selv til at se det færdigt fy for satan hvor er det klamt at se på. stakkels dyr.
katrine26
Man bliver så arrig og vred og samtidig meget uforstående over hvordan et meneske kan være så følelseskold og ligeglad!
Nåede ikke at se mere end 10 sek. før jeg havde lyst at kaste computeren af h.... til af frustrationer og tanken om at denne mand sikkert slipper med en måneds fængsel og bøde... Han skal f... føle samme smerte som han har forvoldt disse dyr
Bare ved at læse det du skrev, vidste jeg med mig selv, at jeg IKKE skal se det !!!! Jeg kan simpelthen SLET ikke klare sådan noget. Det er lige så jeg kan tude over det Og jeg bliver så arrig og gal ....Dybt berørt!!Øv, hvor er det bare skækkeligt, at der findes sådanne VÆMMELIGE MENNESKER i verden, som kan få sig selv til at gøre den slags
Det er jo sygt! Jeg bliver så sur! -Og mega ked af det på kørenes vejne .. Jeg får lyst til at gøre det samme mod ham, så kan han se hvordan det er!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128