Meget stærke billeder - men det er altså for meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Margorie

Hvornår blev verden så styg og syg? Ingen tvivl om at de mennesker får deres straf en dag når de skal stå til ansvar for hvad de har bedrevet i deres liv. Men stakkels stakkels dyr- det hjælper jo næppe dem.. Fatter ikke hvordan der kan være så forskruede folk der går løs i verden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Sulajma

NEJ NEJ NEJ NEEEEEJ!

HVILKEN SLAGS MENNESKER GØR SÅDAN NOGET!

DØDSSTRAF TIL DEN IDIOT!! OG JEG SKULLE SATME GERNE SELV STÅ FOR DET 

Anmeld

29. maj 2010

Mira0911

Det er jo sygt...

Anmeld

29. maj 2010

Pia.

nannanadja skriver:

jeg har slet ikke kigget på den side- det er nok det du skriver... jeg blir simpelhel så gal når nogle folk kan finde på det... det må simpelhen være syge mennesker der kan finde på at være sådan over for dyr..

Meget enig - jeg kan heller ikke får mig selv til at se det... jeg kan ikke få den slags bileder væk igen, de bliver ved at sidde i tankerne...

PUHA.....

Anmeld

29. maj 2010

Louise mortil4

Det havde jeg da ikke lige brug for at se. Arbejder selv med køer hver dag og det er da voldsomme billeder det der. Kan kun være glad for at vores køer har det godt og ikke bliver mishandlet, for den slags sker desværre mange steder.

Anmeld

29. maj 2010

Kløver

Mor til Frederic skriver:

Ikke for dyre elsker og andre sarte sjæle...

Pyh fik selv helt ondt i maven og har slet ikke ord for det...

- Tænk at sparke en nyfødt kalv og trampe den på halsen.

- At binde en ko og så slå den med et brækjern til den skriger af smerte...

Føj føj føj.

Sådanne mennesker kan umuligt være normale...

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1353928.ece

hva fanden sker der for det, argh kan slet ikke udtrykke min vrede godt nok, sådan nogle psykopater skulle fandme hænges op i nosserne til offentlig skue, og pines, så de selv kan mærke hvordan det føles

UTROLIGT man kan finde på sådan noget, så er man sgu da ikke helt sund oven i hovedet

Anmeld

8. juni 2010

starsofheaven

Jeg vil slet ikke se det. Så kun hvor en ko bliver kastet på jorden som det første de viser.. og så kunne jeg ikke se mere.. blir tosset over nogle mennesker kan være sådan.. og så blir jeg ked af det.

Anmeld

8. juni 2010

Muffinmus

sådan en mand skal jo bare smides i brummen for evigt...at kunne behandle levende væsner på den måde er jo direkte bindegalt.

DEn mand skal abre straffes hårdt og håber han får så røv mange tæsk i spjældet at han bliver mærket for livet...øv øv og sjældent man for så voldsomme følelse for vold men det her er jo lige så sindsygt over for dyr som hende den amerikanske barnepige der slog og sparkede den lille arme dreng hele tiden.

Og JA, jeg er en af dem der synes der skulle være fængselsstraf for dyremishandling, ikke bare en bøde på 500 kr...

Anmeld

8. juni 2010

B&J

fik helt krampe i maven der er slet ikke ord for det de gør fatter ikke hvordan man kan være sådan og er helt flov over af være et menneske da de også er det men de er bare syge i hovede de burde spæres inde..

Anmeld

8. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Kan heller ikke se hvorfor vi ikke har samme dyreværns politi som i usa - afrika osv..

Ville helt klart være klar til at køre ud og fange dyrmishandlere osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.