nannanadja skriver:
jeg ville godt nok blive sur hvis det var min kæreste...det er sku trist sådan noget..
sidder han hos en anden dame og drikker øl også når han kommer hjem til dig går han i seng?.. hvis det var mig ville jeg tror at han var utro? sådan vil jeg føle det med alt det du skriver... håber i får snakke ud inden ferieneller blir det nok en kedelig ferie.. sender dig lige en kæmpe..
Tror ikke han er utro.. Det kender jeg ham godt nok til.. Normalt er jeg ikke den jaloux type men er ikke glad ved at han er ved hende..
Hun er en der lige er flyttet til vores lille by, hun har to børn og er lige gået fra sin voldelige kæreste.. Min storebror skulle lægge teresse ved hendes hus og min kæreste hjalp til.. Derefter har hun spurgt min storebror ud om min kæreste og han sagde drop det han er sammen med min søster..så jeg ved hun er lun på ham.. Men tror ikke han kunne finde på at være sammen med hende.. Han sad dernede og drak øl i går fordi min bror hjalp med at fræse hendes have...Og hvis han skal være utro er det nok rigtig dumt at gøre det med min brors nabo...
Han er typen der aldrig har haft et one Night stand.. Har aldrig set ham kigge efter andre piger i byen.. Han har sågar aldrig kysset med en pige i byen (altså før vi var kærester) så han er bare ikke typen der er utro.. Hvis han var utro så er det sgu virkelig fordi der er følelser indblandet og så er vores forhold jo ikke til at redde..
Tak for alle svarende er dejligt med sp meget opbakning
Nu har vi lige været ude at cykle han sagde ikke rigtig noget, men pjattede og var i godt humør.. Ja ved ikke om jeg bare skal lade det ligge... Min kæreste har meget svært ved at snakke følelser.. Han er ikke bange for at vise de gode følelser men ikke hvis han er ked af der...
Anmeld