Min kæreste er en idiot for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.313 visninger
13 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

Sujan

Er han ellers ikke... Men i denne uge er han altså så mærkelig.. Han har haft fri hele ugen.. Når jeg kommer hjem fra arbejde sover han.. Så laver jeg aftensmad og ordner lidt praktiske ting.. Han har ikke rigtig lavet noget herhjemme.. Jeg tænker jeg gider ikke spilde min tid på at være sur så jeg har bare ladet som ingenting vækket ham når vi skal spise... Derefter sidder han bare og ser tv indtil han tænder for din PlayStation... Jeg prøver at snakke lidt om forskellige ting men han siger ikke rigtig noget.. Til sidst går jeg i seng mens han spiller det meste af natten.. Vi havde en super weekend sidste weekend så ved ikke hvad der er galt..

I går da jeg kom hjem var han ikke hjemme jeg spiste alene og havde ingen ide om hvor han var... Spiste alene.. Kl. 20 får jeg fat i ham.. Han sidder nede ved en der hedder violetta og drikker øl... Hmm.. Fint nok men han kunne i det mindste give besked.. Han kommer hjem og falder i søvn på sofaen og vågner ikke før kl. 11 i dag hvor han faktisk bare køre igen... Han siger ikke rigtig noget til mig... Han plejer aldrig at være sådan.. Har spurgt om der er noget galt men siger han der ikke er... Er bare rigtig trist i dag.. Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv...
Vi skal til rhodos på onsdag.. Vores første charter ferie sammen... Har glædet mig helt vildt.. Men nu kan jeg ikke rigtig glæde mig..Går bare og prøver at ordne alting til vi skal afsted, min mor skal passe hunde og hus mens vi er væk så der skal lige ordnes lidt.... Har egentlig ikke lyst til at tage afsted når han er sådan.. Vi har været sammen i 5 år og han har ikke været sådan før...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sujan skriver:

Er han ellers ikke... Men i denne uge er han altså så mærkelig.. Han har haft fri hele ugen.. Når jeg kommer hjem fra arbejde sover han.. Så laver jeg aftensmad og ordner lidt praktiske ting.. Han har ikke rigtig lavet noget herhjemme.. Jeg tænker jeg gider ikke spilde min tid på at være sur så jeg har bare ladet som ingenting vækket ham når vi skal spise... Derefter sidder han bare og ser tv indtil han tænder for din PlayStation... Jeg prøver at snakke lidt om forskellige ting men han siger ikke rigtig noget.. Til sidst går jeg i seng mens han spiller det meste af natten.. Vi havde en super weekend sidste weekend så ved ikke hvad der er galt..

I går da jeg kom hjem var han ikke hjemme jeg spiste alene og havde ingen ide om hvor han var... Spiste alene.. Kl. 20 får jeg fat i ham.. Han sidder nede ved en der hedder violetta og drikker øl... Hmm.. Fint nok men han kunne i det mindste give besked.. Han kommer hjem og falder i søvn på sofaen og vågner ikke før kl. 11 i dag hvor han faktisk bare køre igen... Han siger ikke rigtig noget til mig... Han plejer aldrig at være sådan.. Har spurgt om der er noget galt men siger han der ikke er... Er bare rigtig trist i dag.. Ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv...
Vi skal til rhodos på onsdag.. Vores første charter ferie sammen... Har glædet mig helt vildt.. Men nu kan jeg ikke rigtig glæde mig..Går bare og prøver at ordne alting til vi skal afsted, min mor skal passe hunde og hus mens vi er væk så der skal lige ordnes lidt.... Har egentlig ikke lyst til at tage afsted når han er sådan.. Vi har været sammen i 5 år og han har ikke været sådan før...

Synes du skal tage en snak med ham igen. Sige hvordan du føler det. Tænker at det kan være projekt baby som måske skaber lidt ubalance? Projekt baby slider på et forhold, så måske er han bare ked af, at det ikke er lykkes endnu? Det har jeg selv været ude for har været grunden undervejs i vores 19 mdrs forsøg...

Hvis han ikke har været sådan før, er der jo nok et eller andet han trænger til at få luftet. Måske er han bare bange for at såre dig? Man ved aldrig helt hvad tanker de kære mænd render rundt med, og i hele projekt baby er følelserne op og ned.

Jeg håber du får ham til at åbne sin mund, og at i får en god snak så i rigtig kan hygge jer på ferien.

Anmeld

29. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Det er da noget øv øv...

Men ville mene i virkelig skulle sætte jer ned sammen og få snakket ud, inden i tager afsted på ferie...

For han virker til at være ret ligeglad med alt og alle... Bank i bordet og sig du vil vide hvad fanden der er galt.

Eller vende den om og lade ham smage sin egen medicin - lade ham 'passe'sig selv - kun lave mad til dig selv - vaske dit tøj.

Anmeld

29. maj 2010

Sujan

Ja må prøve at snakke med ham.. Når han gider...sagde lige til ham.. Skat du virker så sur og trist for tiden.. ja sagde han... Mig: er du det.. Ham: næh... Mig: du bliver jo nødt til at fortælle hvad der er galt ellers kan jeg ikke gøre noget eller hjælpe.. Ham: nej... Tavshed....
Jeg rejser mig og siger. Jamen det bliver da en hyggelig ferie...
Er nu gået ud i haven og lege med hundene mens han ser fjernsyn.. Irritere mig at han ikke vil sige noget..må bare prøve at være glad og positiv og håbe det smitter...

Anmeld

29. maj 2010

Mathilde

Det ville jeg ikke kunne holde ud ret længe! Du må tage en snak med ham og finde ud af hvad det handler om og hvad der går ham på... Især når i snart skal på ferie. Det skulle jo gerne være en hyggelig tur.

Stort kram..

Anmeld

29. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

Sujan skriver:

Ja må prøve at snakke med ham.. Når han gider...sagde lige til ham.. Skat du virker så sur og trist for tiden.. ja sagde han... Mig: er du det.. Ham: næh... Mig: du bliver jo nødt til at fortælle hvad der er galt ellers kan jeg ikke gøre noget eller hjælpe.. Ham: nej... Tavshed....
Jeg rejser mig og siger. Jamen det bliver da en hyggelig ferie...
Er nu gået ud i haven og lege med hundene mens han ser fjernsyn.. Irritere mig at han ikke vil sige noget..må bare prøve at være glad og positiv og håbe det smitter...

Du kunne også oplyse om at du overvejer at afbestille jeres ferie eller tage en veninde med i stedet for...

Anmeld

29. maj 2010

Trolde_mor

Hm.. ville nok sætte mig ned ved ham, slukke tv'et og sige: "Hør skat, som du selv sagde kan jeg jo ikke hjælpe dig, hvis ikke vi snakker. Så fortæl mig hvad der er galt. Jeg elsker dig og det piner mig at se du ikke har det godt. " Se ham i øjnene og sig du savner ham.

Og så bare blive siddende tilbagelænet og giv ham tid til at tænke, uden at kigge på ham. Så han selv lige kan tænke over hvad du har sagt og så komme med respons.

Hvis du sidder der længe, så fortæl at du går i gang med noget, og håber han kommer og snakker med dig når han er parat, så han og i kan få det godt igen.

Så har du fortalt hvordan du har det, og presser ham ikke, idet han kan komme når han føler for det.

Husk ikke at blive hård, fordi så føler han måske bare han bliver angrebet og det er jo ikke meningen.

Bare et forslag til hvordan jeg ville gøre og gør herhjemme når der er noget. Det har altid virket, så håber det virker for dig / jer.

Anmeld

29. maj 2010

Sujan

LN_ mor skriver:

Hm.. ville nok sætte mig ned ved ham, slukke tv'et og sige: "Hør skat, som du selv sagde kan jeg jo ikke hjælpe dig, hvis ikke vi snakker. Så fortæl mig hvad der er galt. Jeg elsker dig og det piner mig at se du ikke har det godt. " Se ham i øjnene og sig du savner ham.

Og så bare blive siddende tilbagelænet og giv ham tid til at tænke, uden at kigge på ham. Så han selv lige kan tænke over hvad du har sagt og så komme med respons.

Hvis du sidder der længe, så fortæl at du går i gang med noget, og håber han kommer og snakker med dig når han er parat, så han og i kan få det godt igen.

Så har du fortalt hvordan du har det, og presser ham ikke, idet han kan komme når han føler for det.

Husk ikke at blive hård, fordi så føler han måske bare han bliver angrebet og det er jo ikke meningen.

Bare et forslag til hvordan jeg ville gøre og gør herhjemme når der er noget. Det har altid virket, så håber det virker for dig / jer.

Tak for svar... Ja havde selv tænkt lidt det samme og nu har jeg gjort det.. Han rystede bare på hovedet af mig.. Jeg blev rigtig ked af det og dybt fortvivlet... Ja alle mulige tanker går igennem hovedet på en... Nu er han lige kommer og spurgt om jeg vil med ud og cykle en tur... Så nu må vi se hvad han har og sige..

Underligt kan ikke huske hvornår jeg sidst har siddet på min cykel men hvis det er det han har brug for gør jeg det selvfølgelig..

Anmeld

29. maj 2010

Mira0911

Øv altså.. Det er bare så træls sådan noget.. Synes hvert fald det ville  være en god idé at få snakket om det inden i tager på ferie..

Sender dig et

Anmeld

29. maj 2010

nannanadja

jeg ville godt nok blive sur hvis det var min kæreste...det er sku trist sådan noget..

sidder han hos en anden dame og drikker øl også når han kommer hjem til dig går han i seng?.. hvis det var mig ville jeg tror at han var utro? sådan vil jeg føle det med alt det du skriver... håber i får snakke ud inden ferieneller blir det nok en kedelig ferie..   sender dig lige en kæmpe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.