Zafir skriver:
Jeg syntes næsten dagligt jeg blir totalt paranoia agtig...
Hvis jeg ikke liiiiiiiiiige har mærket hende sparke i et par timer, så tænker jeg strax: Åh åhhh... Så går der lige 10 min også får jeg lige en 'lige højre' indefra... Mmm..
Jeg er bare SÅ påvirkelig i øjeblikket og vil helst mærke hende hele tiden,f or at have en sikkerhed over at hun er hos mig og er frisk, selvom jeg VED hun er frisk... Mmmm...
lidt træls faktisk. Men altså, heldigvis er hun jo rimelig livlig i det. Men tænk at man så stadig kan nå at få de der tanker altså... Mmm.
Har I andre det også sådan?
Ja, jeg kan gå helt i spåner, hvis der går mange timer hvor jeg ikke mærker bebsen....
For nogle uger siden havde jeg ikke mærket den i 1½ dag og var ved at tude og skrev til min veninde (som læser til JM og har en doptone) at havde jeg ikke mærket noget når ungerne var kommet i seng, så kom jeg lige over..... Så gik der en time, så skal jeg love for der kom gang i bentøjet i maven 
Jeg har jo en moderkage som igen-igen-igen ligger forrest, så jeg mærker tit mere "bump" og gerne nedad, så det er ikke altid skide nemt at mærke.... Er dog blevet supergod til at mærke det, da jeg jo trods 3 graviditeter aldrig har prøvet andet:-) Ofte ligger den dog så det er nemt at mærke også, og begge unger har mærket spark 
Glæder mig super meget til 21. juni, hvor vi skal ned og se den til 3D scanning
Sidst ungerne så den var jo i uge 17 og der var den jo ret lille :-)
Anmeld