Blir I også paranoia-pjævs nogengange???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syntes næsten dagligt jeg blir totalt paranoia agtig... Hvis jeg ikke liiiiiiiiiige har mærket hende sparke i et par timer, så tænker jeg strax: Åh åhhh... Så går der lige 10 min også får jeg lige en 'lige højre' indefra... Mmm..

Jeg er bare SÅ påvirkelig i øjeblikket og vil helst mærke hende hele tiden,f or at have en sikkerhed over at hun er hos mig og er frisk, selvom jeg VED hun er frisk... Mmmm...

lidt træls faktisk. Men altså, heldigvis er hun jo rimelig livlig i det. Men tænk at man så stadig kan nå at få de der tanker altså... Mmm.

Har I andre det også sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

oo

jeg har haft det sådan idag, fordi den har været mere stille end under opgaveskrivningen - som den åbenbart synes var enormt hyggelig, så der tumlede den rundt HELE tiden. men jeg har ikke sagt noget til Søren, for han blir VIRKELIG paranoia-pjævset!!

Anmeld

28. maj 2010

betjenten

Zafir skriver:

Jeg syntes næsten dagligt jeg blir totalt paranoia agtig... Hvis jeg ikke liiiiiiiiiige har mærket hende sparke i et par timer, så tænker jeg strax: Åh åhhh... Så går der lige 10 min også får jeg lige en 'lige højre' indefra... Mmm..

Jeg er bare SÅ påvirkelig i øjeblikket og vil helst mærke hende hele tiden,f or at have en sikkerhed over at hun er hos mig og er frisk, selvom jeg VED hun er frisk... Mmmm...

lidt træls faktisk. Men altså, heldigvis er hun jo rimelig livlig i det. Men tænk at man så stadig kan nå at få de der tanker altså... Mmm.

Har I andre det også sådan?

Ja det tror jeg bestemt ikke at du er alene om Og må indrømme, at jeg synes det er blevet værre, jo længere jeg er kommet i graviditeten...

Heldigvis er han også meget livlig, og trods jeg er 40+2 mærker jeg ham næsten hele tiden

Men det skal blive SÅ godt når han kommer ud!!! Og det må han meget gerne snart...

Anmeld

28. maj 2010

saxa

Ja det kender jeg godt.. Havde lige igår, hvor det pludselig slog mig jeg ikke havde mærket lillemanden derinde - mens jeg var i fuld gang med Bacheloren.. Blev helt rundt på gulvet og kastede mig ned i sofaen, for så at skubbe til ham.. Men uden resultat.. Skyndte mig ud at drikke et iskoldt glas vand - virker hver gang - og vupti, så var der en masse puf og spark..  Synes også man er meget mere paranoia-pjævset her anden gang

Anmeld

29. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tjaaa... Man må nok bare spise lidt is, nogengange så Is er jo heller ikke det værste...

Anmeld

29. maj 2010

Vial

Ork ja! Jeg har til gengæld slet ikke styr på, hvor de ligger i maven, så jeg kan slet ikke gennemskue, hvem der sparker hvor! Det resulterer i, at jeg sagens kan bilde mig selv ind, at den ene kan forgå uden jeg opdager det. Total grimt. Godt jeg tit bliver scannet :-)

Anmeld

29. maj 2010

isimaven

Puha ja!!! Får et anfald stortset hver dag hvor jeg bilder mig alt det værste ind, men så som du siger må man stole på moder natur og tage en is mon ikke der bliver en bebs til os alle når de lige er bagt færdig :-)!!!!

Positive knus på linjen

Anmeld

29. maj 2010

bette

åh ja kender jeg alt for godt.. sådan har jeg det dagligt.. får simpelthen spat... vil også helt mærke baby hele tiden..

og hun er noget stille i forhold til hvad mikkel var.. så er super nervøs

Anmeld

29. maj 2010

LinLin

JA!

Men den har heldigvis været sikker de seneste 8 uger; når jeg lægger mig i sengen om aftenen går han helt amok

Anmeld

29. maj 2010

lululupo

uhhh ja hverdag, det er mor genet, tror jeg Til trods for at jeg er i slut uge 38 så er det stadig skræmmende... Men alt er jo fint, slap af med et godt koldt glas saft, så kommer der gang i den....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.