Jeg har lige kørt en bambi ihjel...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Diana...

Pia. skriver:

Den tanke havde jeg også... man har da virkelig brug for at få det talt ud... Det er altså noget der sætter sig dybt og frygten for at det sker igen vil jo sidde i en længe efter, hvis ikke altid...

Hvis man er impliceret i et biluheld får man jo tilbud om krise hjælp, det her er vel også en form for bil uheld...

Håber virkelig I er okay...

Ja lige præcis kender en fra hillerød der skete det samme for hende det så bare 3 der løb over og hun ramte så de 2 af dem men ingen af dem døde. 

Hun fik prof hjælp bagefter. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

FrkLarsen

Åååh nej! 

Håber i alle sammen er okay ovenpå chokket!! 

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Nej nej nej.... Det er bare så frygtelig... Fik en klump i halsen...

Knus til Jer...

Anmeld

29. maj 2010

Svei

Tak allesammen...I er så søde...

Og nej, jeg er egentlig ikke ok...i går sad jeg bare og sad og kikkede lige ud i luften, har sovet dårligt og drømt en masse rod.

Skrev om min oplevelse til min lillesøster i går aftes og hun havde sovet på det tidspunkt jeg kørte den ned, men hun havde drømt hun stod på en station og hele tiden blev kørt ind i af et tog...meget mærkeligt faktisk.

Lige nu sidder jeg og skal finde ud af hvordan jeg får den bil ned til ham jeg har lånt den af...var ikke engang min egen bil, den har jeg lånt ud i en uge til en fra semi der skulle på ferie...noget rod og jeg har slet ikke lyst til at sætte mig i bilen, kan ikke engang huske jeg kørte hjem efter ulykken...ser bare det dyr for mig og tænker på den lille kalv i maven...lyder måske pivet, men det påvirker mig meget den oplevelse, kan ikke slippe det..

Tak igen for jeres søde svar og tanker...og ikke mindst jeres forståelse...

Anmeld

29. maj 2010

Tvilling

Hej

Pyha... Det er den grimmeste oplevelse, som desværre kommer til at sidde i dig noget tid.. Jeg har oplevet tilsvarende. Den var dog død, da jeg påkørte den tog gange. Jeg vil sige til dig, at du skal få snakket med nogle folk der har forstand på sindet. For nu 1 1/2 år efter, bliver jeg så usikker når jeg kører den strækning. Og hver gang jeg møder skilte hvor der er farer for bambi er på vejen. Farer det igennem mig og jeg kører musse stille, så jeg kan nå at bremse.. Og jeg synes det hæmmer mig....

For det ikke skal være løgn havde vi været en tur i giveskud løvepark samme dag, med min nevø på dengang 5 år og om aftenen påkører jeg bambi med nevøen på bagsæddet. Han kunne slet ikke forstår hvorfor faster gjorde det. For de var jo så søde ude i parken....

Mit råd, få det bearbejdet....

Knuz Tvilling

Anmeld

29. maj 2010

Nida

Du er overhovedet ikke pivet. Jeg kender flere som har kørt smådyr ihjel, som har grædt og været bundulykkelige efterfølgende. For mig er det en fuldstændig naturlig reaktion når sådan noget sker. Det eneste dyr jeg har kørt ihjel var en mus, og selv den var jeg på nippet til at græde over. Jeg kunne slet ikke klare tanken om, at jeg havde været skyld i dens død når den ikke havde gjort mig noget.

Kan godt forstå at du er ked af det og rystet over oplevelsen. Du må prøve at trøste dig lidt med, at dyret har levet i det fri hele sit liv, den har ikke anet hvad der foregik da du påkørte den og den er død på et øjeblik. At den havde en kalv i maven gør det selvfølgelig endnu sværere, men det er desværre hvad der sker... og så tænker jeg; hellere at den havde kalven i maven end at den løb ved siden af og blev stresset og moderløs ved påkørslen.

Og som mange af de andre skriver, så tal med nogen om det. Det er ikke spor underligt eller pivet og jeg ville reagere nøjagtig på samme måde.

Stort knus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.