Jeg har lige kørt en bambi ihjel...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Svei

og føj jeg har det skidt...kørte med drengene i bilen på en åben landevej med marker på begge sider...80km i timen og pludselig løber der en bambi lige ud foran mig...jeg bliver så bange og skriger helt vanvittigt og ungerne bliver bange. Heldigvis er Rasmus med og vi stopper og han går ned til den...han ringer til politiet for han kan mærke den er i live...der kommer en mand gående som er jæger der så fortæller Rasmus at den er død, men bevægelserne kommer fra den lille kalv i maven, der endnu ikke er død men ligger og sparker...

Jeg er simpelthen så rystet og ked...det var et kæmpe chok og sådan et lille dyr....åh...hvor er det synd...manden spurgte om vi ville have den og spise...

Åh altså...bare lige en lille øv herfra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Pia.

Nej Nej Nej, hvor frygteligt - søde dig.. Det er så grimt... jeg forstår godt du er rystet... Jeg har aldrig selv prøvet det med sådan et stort dyr, men kan sagtens sætte mig i dit sted...

Stakkel jer alle 5 håber I er okay over den grimme oplevelse og får snakket en masse sammen her bagefter...

De bedste tanker og stort knus fra Mig til jer alle...

Anmeld

28. maj 2010

frk Jensen

Yrsa skriver:

og føj jeg har det skidt...kørte med drengene i bilen på en åben landevej med marker på begge sider...80km i timen og pludselig løber der en bambi lige ud foran mig...jeg bliver så bange og skriger helt vanvittigt og ungerne bliver bange. Heldigvis er Rasmus med og vi stopper og han går ned til den...han ringer til politiet for han kan mærke den er i live...der kommer en mand gående som er jæger der så fortæller Rasmus at den er død, men bevægelserne kommer fra den lille kalv i maven, der endnu ikke er død men ligger og sparker...

Jeg er simpelthen så rystet og ked...det var et kæmpe chok og sådan et lille dyr....åh...hvor er det synd...manden spurgte om vi ville have den og spise...

Åh altså...bare lige en lille øv herfra...

Pu ha det er grimt... og så endda at der var en kalv i maven gør det ikke bedre..

Jeg har også kørt en bambi ned da jeg var højgravid.. Efterfølgende har jeg det ikke godt med at køre når der er mørkt..

Kram Betina

Anmeld

28. maj 2010

Vial

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Ikke skrive sådan noget om små i maven. Får det fysisk dårligt.. uuhhh...

Det er lige før, at jeg mener, at du er berettet til krisepsykolog efter den oplevelse. Av, den må sidde dybt i dig.

Anmeld

28. maj 2010

Margorie

Åh nej dog. Stakkels lille dyr

Anmeld

28. maj 2010

Diana...

Åh nej altså stakkels jer. Ej en grim oplevelse håber i får snakket en masse om det for det er da en grim oplevelse. 

Er du/i okay? 

Mange kram og tanker til jer. 

Anmeld

28. maj 2010

BinaMor

puu ha 

en af grundene til jeg er bange for at få kørekort. nemlig denne situation. pyy.

men godt der kom en jæger gående!

Anmeld

28. maj 2010

Diana...

Marge skriver:

Åh nej dog. Stakkels lille dyr

Og stakkels dem i bilen 

Anmeld

28. maj 2010

Pia.

KaMa skriver:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Ikke skrive sådan noget om små i maven. Får det fysisk dårligt.. uuhhh...

Det er lige før, at jeg mener, at du er berettet til krisepsykolog efter den oplevelse. Av, den må sidde dybt i dig.

Den tanke havde jeg også... man har da virkelig brug for at få det talt ud... Det er altså noget der sætter sig dybt og frygten for at det sker igen vil jo sidde i en længe efter, hvis ikke altid...

Hvis man er impliceret i et biluheld får man jo tilbud om krise hjælp, det her er vel også en form for bil uheld...

Håber virkelig I er okay...

Anmeld

28. maj 2010

Vial

Pia. skriver:

Den tanke havde jeg også... man har da virkelig brug for at få det talt ud... Det er altså noget der sætter sig dybt og frygten for at det sker igen vil jo sidde i en længe efter, hvis ikke altid...

Hvis man er impliceret i et biluheld får man jo tilbud om krise hjælp, det her er vel også en form for bil uheld...

Håber virkelig I er okay...

Jeg ville uden tvivl udvikle en form for "kørselsblokering", hvis det ikke blev talt i gennem. Man må være så rystet, trist og ked af det oven på sådan en oplevelse. Alle sammen.

Min mor har en klar erindring om, da hun var barn, og hun kørte med sin far, der kørte en ræv over. Sådan noget er sgu grimt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.