Update på Carla

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

Barbamama

Åh ja vi er lige nede i et hul i dag. Hun græder bare hele tiden.... Jeg havde lyst til at sælge hende så Casper har taget fuldstændig over i dag. Jeg GIDER ikke mere!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at høre at det går godt med Carla. Og sikken dejlig dagplejemor i har fået jer

Det er forståeligt nok hun holder sig lidt i bagrunden overfor de andre børn. Hun har jo lige været meget syg og er sikkert stadig lidt pylret, men det skal da nok gå på mandag. Jeg vil helt sikkert for det.

Anmeld

30. maj 2010

Barbamama

Karo skriver:

Hvor er det dog dejligt at høre at det går godt med Carla. Og sikken dejlig dagplejemor i har fået jer

Det er forståeligt nok hun holder sig lidt i bagrunden overfor de andre børn. Hun har jo lige været meget syg og er sikkert stadig lidt pylret, men det skal da nok gå på mandag. Jeg vil helt sikkert for det.

Tak Katja. Det håber jeg virkelig. Hun er bare begyndt at skrige helt åndssvagt. Og jeg ved ikke hvorfor hun gør det. Hun er total hysterisk og jeg er ved at blive sindssyg! Uha!

Anmeld

30. maj 2010

Karo

michella80 skriver:

Tak Katja. Det håber jeg virkelig. Hun er bare begyndt at skrige helt åndssvagt. Og jeg ved ikke hvorfor hun gør det. Hun er total hysterisk og jeg er ved at blive sindssyg! Uha!

Kunne det tænkes at der måske er tænder på vej

Marcus har også en vild skrige dag idag, men det er pga. tænder.

Anmeld

31. maj 2010

Barbamama

Karo skriver:

Kunne det tænkes at der måske er tænder på vej

Marcus har også en vild skrige dag idag, men det er pga. tænder.

Jeg ved det ikke. Hun er bare så hys altså... Og jeg er hele tiden skide bange for at der er væske i hendes ører. Men så går hun fra at skrige som om vi er ved at slå hende ihjel til at grine fordi hun kommer ud i køkkenet og skal have mad eller ser en sjov bamse.... Uha altså....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.