Update på Carla

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Barbamama

I dag har vi besøgt hendes dagplejemor igen. Det gjorde vi også i går. Carla plejer at ville lege med de andre, men hun ville helst bare sidde på afstand og kigge på dem i dag. Hvis de kom hen til hende pev hun. Åh nej tænkte jeg bare.... Dagplejemoderen vil dog tage så vidt muligt hensyn til hende i næste uge og sørge for at hun får ro for de andre. HUn er bare så god altså. Da vi kom hjem livede Carla helt op! Hun snakkede og snakkede og snakkede. Det er SÅ dejligt at høre igen. Og så har hun grinet på livet løs. Uha det er sød musik i mine ører. Nu håber jeg bare hun er klar til at komme i dagpleje på mandag. Jeg skal heldigvis møde sent så hun kan komme lidt senere derhen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

ooo

Hvor er det godt at høre, at det går bedre med Carla.

Anmeld

28. maj 2010

Barbamama

Tak

Anmeld

28. maj 2010

anna-jonas

Skøn opdatering.........

Anmeld

28. maj 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Skøn opdatering.........

Ja det er også dejligt endelig at kunne skrive det!

Anmeld

28. maj 2010

Ida.

DEJLIGT!!!

Anmeld

29. maj 2010

TbCp

michella80 skriver:

I dag har vi besøgt hendes dagplejemor igen. Det gjorde vi også i går. Carla plejer at ville lege med de andre, men hun ville helst bare sidde på afstand og kigge på dem i dag. Hvis de kom hen til hende pev hun. Åh nej tænkte jeg bare.... Dagplejemoderen vil dog tage så vidt muligt hensyn til hende i næste uge og sørge for at hun får ro for de andre. HUn er bare så god altså. Da vi kom hjem livede Carla helt op! Hun snakkede og snakkede og snakkede. Det er SÅ dejligt at høre igen. Og så har hun grinet på livet løs. Uha det er sød musik i mine ører. Nu håber jeg bare hun er klar til at komme i dagpleje på mandag. Jeg skal heldigvis møde sent så hun kan komme lidt senere derhen

Håber det kommer til at gå godt... men mon ikke det gør det... når hun bare lige får lidt tid til at "falde ind" igen....

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Håber det kommer til at gå godt... men mon ikke det gør det... når hun bare lige får lidt tid til at "falde ind" igen....

Jo det håber jeg også

Anmeld

30. maj 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

skøøøøøøøøøønt at det går den rigtige vej!

Anmeld

30. maj 2010

oo

jeg håber også hun er klar og får en rigtig god dag imorgen  og at du er klar! for jeg kan forestille mig at det må være svært at aflevere sin lille pige efter den omgang I har været igennem!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.