Mavepine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Bare spørg dronningen af smerter - har ikke sovet hele natten

århhh øv god bedring, jeg har tilgengæld sovet 5 timer inat, århhhh dejligt, har lige gjort rent, og manden er kommet hjem med danske jordbær, uhmmmmm til mig......

Husk sushi i aften eller anden forkælelse ... Uhhh det er lige om lidt, så spændende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Liljesilas

Zette skriver:

Bare spørg dronningen af smerter - har ikke sovet hele natten

Så det er blandt andet derfor den sidste måned af graviditeten er så hård..? Jeg har nemlig haft både ondt i ryggen og maven idag avav. Tror du så gerne, at jeg må gå en lang tur (i håb om at føde før) når det spænder i maven?

Anmeld

29. maj 2010

smokin

mayapigen skriver:

Så det er blandt andet derfor den sidste måned af graviditeten er så hård..? Jeg har nemlig haft både ondt i ryggen og maven idag avav. Tror du så gerne, at jeg må gå en lang tur (i håb om at føde før) når det spænder i maven?

tror ikke du føder før af at gå en lang tur, du får sikkert bare en masse plukkeveer. Mit bækken har givet sig rigtig meget pga gåture og pres fra babyen og jeg kan IKKE anbefale det, for jeg har meget store smerter om natten især.

Anmeld

29. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

århhh øv god bedring, jeg har tilgengæld sovet 5 timer inat, århhhh dejligt, har lige gjort rent, og manden er kommet hjem med danske jordbær, uhmmmmm til mig......

Husk sushi i aften eller anden forkælelse ... Uhhh det er lige om lidt, så spændende

Vi spiser en dejlig bøf og ser en god film og så tidligt i seng Bliver dejligt

Anmeld

29. maj 2010

Liljesilas

Zette skriver:

Held og lykke med i morgen, der venter sig en stor dag

Anmeld

29. maj 2010

XXSS

Sådan havde jeg det ca. halvdelen af graviditen sidst, det sidder lige under brysterne og svider. Man kan ikke sidde ned særlig længe af gangen  har det pt. også sådan, for mig hjælper det kun at ligge ned og stå op.

Så det er ganske normalt.

Anmeld

29. maj 2010

lululupo

Zette skriver:

Velbekommen, håber I har nydt aftenen..... Vil tænke på jer imorgen

Anmeld

30. maj 2010

MaleneG

umiddelbart vil jeg sige det er for meget mavesyre, det gør rigtig ondt i maven, og det kan give kvalme/opkast. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.