Mavepine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.788 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Liljesilas

Hej piger

Jeg har en mavepine for oven i maven, det er ikke sådan at det gør helt vildt ondt, men det er irreterende. Er det noget jeg burde være nervøs over? Eller er det normalt når maven er så stor?

Hilsen Maya (uge 38)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

smokin

mayapigen skriver:

Hej piger

Jeg har en mavepine for oven i maven, det er ikke sådan at det gør helt vildt ondt, men det er irreterende. Er det noget jeg burde være nervøs over? Eller er det normalt når maven er så stor?

Hilsen Maya (uge 38)

Ganske normalt og bliver kun værre!

Anmeld

28. maj 2010

Liljesilas

Zette skriver:

Ganske normalt og bliver kun værre!

Så det er fordi maven er blevet så stor nu? Det er som om det også er gået over i ryggen nu, men hvis du også har haft det, så er det vel normalt

Anmeld

28. maj 2010

Low

Jeg kan få mavepine øverst i maven hvis jeg har forspist mig og så spænder det også i huden. Lige som jeg har gjort nu

Hilsen Ditte, 37+3

Anmeld

28. maj 2010

Liljesilas

Low skriver:

Jeg kan få mavepine øverst i maven hvis jeg har forspist mig og så spænder det også i huden. Lige som jeg har gjort nu

Hilsen Ditte, 37+3

Ja jeg har det også øverst oppe og som om det sviger, men jeg havde det efter en lur jeg tog i middags, og nu har jeg haft det i nogle timer. Men det er nok normalt..

Anmeld

28. maj 2010

lululupo

Det er de nok, jeg har også haft ondt i maven de sidste 3 dage....Kom så prinsesse......

Anmeld

28. maj 2010

Liljesilas

lululupo skriver:

Det er de nok, jeg har også haft ondt i maven de sidste 3 dage....Kom så prinsesse......

Ja bare det var derfor man havde ondt

Anmeld

28. maj 2010

BinaMor

ja helt normalt

Anmeld

29. maj 2010

smokin

mayapigen skriver:

Så det er fordi maven er blevet så stor nu? Det er som om det også er gået over i ryggen nu, men hvis du også har haft det, så er det vel normalt

Du skal tænke på at baby tynger nedaf og hiver i huden. Så det kan snart ikke strækkes mere. Og når du så spiser oveni, så bliver der endnu mindre plads...

Værre bliver det når baby begynder at spænde HELT ud med lår og ben, så kan du nærmest gribe om dem på maven...

Anmeld

29. maj 2010

smokin

lululupo skriver:

Bare spørg dronningen af smerter - har ikke sovet hele natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.