Min mor kunne virkelig godt bruge noget held og opgang :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

FrkT

Hvor er I søde allesammen  Det er dejligt der er nogen der er der for én.

Vi er lige hjemvendt efter et dejligt svendegilde. Og min mor fik lov at komme hjem og være med et par timer, da hendes feber var faldet meget i morges, dog skulle hun derind igen hvis hendes feber steg, og ellers bare i aften. Men far skulle vist til at køre hende derind da vi tog afsted. Der var hun også blevet meget bleg og næsten grøn i hovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Diana...

åhh stakkels jer og din mor hvor må det være hård  Den sygdom er bare noget af det værste  Har selv haft det tæt på livet 3 gange  

Jeg sender alverdens tanker og kram til jer og håber hun kommer sig helt. 

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

FrkT skriver:

Hvor er I søde allesammen  Det er dejligt der er nogen der er der for én.

Vi er lige hjemvendt efter et dejligt svendegilde. Og min mor fik lov at komme hjem og være med et par timer, da hendes feber var faldet meget i morges, dog skulle hun derind igen hvis hendes feber steg, og ellers bare i aften. Men far skulle vist til at køre hende derind da vi tog afsted. Der var hun også blevet meget bleg og næsten grøn i hovedet.

Ej hvor godt hun fik lov at komme med 

Anmeld

29. maj 2010

Pia.

Sender jer alle en varm tanke.. dejligt at hun kom med...

Håber det bedste for din mor og jer i fremtiden.

Knus fra Pia.

Anmeld

29. maj 2010

MinWilliam

Åh hvor er det bare ikke fær..

Bliver helt ked af det da jeg læste det..

Kæmpe kram til dig og din familie..

Anmeld

29. maj 2010

FrkT

Diana... skriver:

åhh stakkels jer og din mor hvor må det være hård  Den sygdom er bare noget af det værste  Har selv haft det tæt på livet 3 gange  

Jeg sender alverdens tanker og kram til jer og håber hun kommer sig helt. 

Ja det er noget forfærdeligt noget.

Kunne godt se på min kusine og fætter at det var meget hårdt for dem at se min mor sådan. De mistede jo deres mor (min moster) til brystkræft for 19½ år siden (da de var 6 og 8 år gamle), og de har det, naturligt nok, vildt svært med sygdommen.

Men hun var glad for at kunne komme og være med, og meget rørt over det hele kunne jeg mærke på hende.

Tak for din støtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.