Halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Smukke Trine...................den rumpenisse klæ'r dig bare afsindigt godt. Sådan skulle du se ud altid.................rund, blød og meget kvindelig.

Stakkels Ida................at føde sådan en giga knægt. Håber ikke at bette-karl slægter sin far på.

taaark Mette! jeg har haft sådan en dag hvor jeg godt gad være gravid altid...indtil hele aftensmaden røg op igen en halv time efter den var gledet ned  det er satme strengt at de opkastninger fortsætter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Bondepigen

Hvor ser du godt ud!

Og mht. Sørens mor, så sig venligst at det er vinden der har fat i kjolen....

Anmeld

29. maj 2010

Karo

Tjuhl skriver:

ja altså, det er jo en dag eller to siden jeg nåede halvvejs (hvis vi går ud fra jeg føder 40+0), men der var liiige en eksamensopgave der skulle skrives

men NU er vi her! halvvejs og kæmpe-mega-gigantisk stor - synes jeg selv  babyen er MEGET livlig, det har virkelig været en kamp at skulle sidde ret op og ned og skrive opgave samtidig med man blev losset i underlivet. Idag skulle jeg halvanden time med bussen ind til universitetet. jeg tissede af 4 gange inden jeg tog afsted og da vi nåede halvvejs mellem Faaborg og Odense var jeg ved at tisse i bukserne alligevel. så jeg sad og kørte rundt på sædet. hvilket vækkede babyen, som straks gav sig til at losse mig i blæren  og må jeg så liiiige sige, at asfalten i Odense ikke dur til tissetrængende gravide damer!! yikes mand! jeg nåede på uni uden at have tisset i bukserne - og det kan jeg ellers godt komme en lille smule til for tiden

Onsdag aften havde jeg lagt mig for at sove, da babyen begyndte at dreje rundt og jeg tænkte "hmm...måske kan man mærke det der udenpå maven" og JA! hvor var det VIIIIILDT!! jeg mærkede et ordentlig los og Søren kom styrtende op ad trapperne for også at mærke på hoppeole, men ak nej, det gad den ikke. på trods af den stakkels fars bønfaldelser "kom nu, baby - det er FAR!" (og man taler naturligvis ind igennem navlen)

Her er lige et mavebillede...jep...enorm er ordet  og så lige til sammenligning, et billede af Ida da hun havde Søren i maven  jeg frygter lidt jeg ender som en stor fed bille der bare ligger på ryggen og spræller når sommeren er slut

Hold da op hvor jeg syndes tiden går hurtigt.

Jeg syndes simpelthen du er så smuk gravid. Sikken en fin og dejlig rund mave, Trine.

Anmeld

29. maj 2010

Jules

Hold da op mand Hun er godt nok stor

Maven klær dig stadigvæk super godt - Vi kan nu se lillesøster sparke uden på maven... Det er vildt så meget mere aktiv hun er end Viktor var.... Så jeg kan ikke sove i ske med Kristian mere da hun får vækket ham med spark i ryggen...Hihi

Anmeld

29. maj 2010

Dictes mor

Ih altså, hvor er det bare så dejligt at se billeder af dig. Du ser så fin ud, og din mave er altså fin! Det skal jo kunne ses, og jo tydeligere jo bedre.

Jeg elsker at læse alle dine graviditets beskeder, det er bare så hyggeligt. Jeg er ked af, hvis jeg ikke får svaret på så meget, men det tager en del mere tid med sådan en lille en, end jeg lige havde forestillet mig, og det er ikke brok, for jeg elsker at være mor, det er fantastisk 

Anmeld

30. maj 2010

Ni-ko-li-ne

du ER altså fin Trine!  ikke nogen fed bille her!

det er SÅ fantastisk at mærke baby´s bevægelser, og det er are typisk at de stopper så snart farmand vil være med

Anmeld

30. maj 2010

oo

ka-ri-na skriver:

du ER altså fin Trine!  ikke nogen fed bille her!

det er SÅ fantastisk at mærke baby´s bevægelser, og det er are typisk at de stopper så snart farmand vil være med

han mærkede den igår aftes  det var ret fantastisk. jeg sagde hver gang "ku du mærke dét?" og han sagde hver gang "var det baby????"  han lå bare helt stille og smilede bagefter og (tror jeg) følte sig rigtig meget MED i graviditeten.

Anmeld

30. maj 2010

oo

Majastina skriver:

Ih altså, hvor er det bare så dejligt at se billeder af dig. Du ser så fin ud, og din mave er altså fin! Det skal jo kunne ses, og jo tydeligere jo bedre.

Jeg elsker at læse alle dine graviditets beskeder, det er bare så hyggeligt. Jeg er ked af, hvis jeg ikke får svaret på så meget, men det tager en del mere tid med sådan en lille en, end jeg lige havde forestillet mig, og det er ikke brok, for jeg elsker at være mor, det er fantastisk 

årh det skal du ikke tænke på...jeg kan forestille mig at tid bliver et helt nyt begreb når man har sådan en lille fin en som Dicte i huset bare vent, om et halvt år er det mig der skriver undskyldninger i eet væk herinde

Anmeld

30. maj 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

han mærkede den igår aftes  det var ret fantastisk. jeg sagde hver gang "ku du mærke dét?" og han sagde hver gang "var det baby????"  han lå bare helt stille og smilede bagefter og (tror jeg) følte sig rigtig meget MED i graviditeten.

det betyder bare SÅ meget! :0)

Martin nynnede, så møffede Nikoline tilbage.....

Anmeld

30. maj 2010

oo

Jules skriver:

Hold da op mand Hun er godt nok stor

Maven klær dig stadigvæk super godt - Vi kan nu se lillesøster sparke uden på maven... Det er vildt så meget mere aktiv hun er end Viktor var.... Så jeg kan ikke sove i ske med Kristian mere da hun får vækket ham med spark i ryggen...Hihi

haha! hvor sjovt!! jeg tror ikke vi kan se det udenpå, men det er underligt at kunne mærke et park i maveskindet...altså jeg kan mærke, at man kan mærke det med hænderne udenpå maven, gok gok!

Søren mærkede den for første gang igår aftes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.