Brokker sig når hun spiser..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Orkide86

Renée88 skriver:

nej tvært imod.. Han var konstant vågen og brokhoved..

mystisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

L-Mortil3

Det kan også være tænder som der bliver foreslået, Da Liam blev 5 mdr så brød den første igennem, han havde været et pyllerhovedet i 2 dage og ville kun gumle på hans sut, kunne intet mærke, dag 3 var der pludselig en tand, det samme skete igen da han var 5½ måned, 2 dages pyller og gumlen, pludselig dag 3. endnu en tand...

Det kan jo sagtens tænkes det bette myr er ved at sætte tænder i verden

Anmeld

28. maj 2010

Halbschön

Mirjam123 skriver:

mystisk

Ja meget.. Altså Nicolai havde også lige en periode hvor han ikke ville spise det jeg serverede. Det var lige meget hvad det var.... Jeg snakkede med sp., og hun anbefalede at jeg holdte pause med AL skemad inkl. frugtmos i minimum to uger.. Det gjorde jeg så, og så startede han ligesp stille op igen... Og så har der ikke været problemer siden... Nu ser madprogrammet således ud:

Morgen ca. 7.30-8.00: Havregrød lavet på 1dl havregryn og 2dl vand samt 20-40ml MME.

Flaske i forb. med formiddagslur. 210ml MME

½ skive rugbrød med sødmælk til frokost.

Middagslur - af og til lille flaske og sove på.

Eftermiddagsmad er enten frugt eller en tallerken med tykmælk blandet op med sukkerfri marmelade og lidt havregryn.

Kartofler, grøntsager og lidt kød til aften.

FLaske og sove på...

Anmeld

28. maj 2010

Orkide86

Line&Liam skriver:

Det kan også være tænder som der bliver foreslået, Da Liam blev 5 mdr så brød den første igennem, han havde været et pyllerhovedet i 2 dage og ville kun gumle på hans sut, kunne intet mærke, dag 3 var der pludselig en tand, det samme skete igen da han var 5½ måned, 2 dages pyller og gumlen, pludselig dag 3. endnu en tand...

Det kan jo sagtens tænkes det bette myr er ved at sætte tænder i verden

Kan da godt være det er det.. hun har bare sovet meget, frs 19 igår til halv syv ril morgen, ud igen kl 8 og sov til 11.30 og så kom hun ud igen kl 14.. hun er bare så træt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.